بانکبانک و بیمه

بانک مهر اقتصاد،حامی تولیدات داخلی


استاندار مازندران در دیدار با رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد در استان، حمایت از تولیدکنندگان بومی را موجب پویایی اقتصاد کشور عنوان کرد.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ecoideal)، محمد اسلامی – استاندار مازندران – در این دیدار، اظهار کرد: حمایت از تولیدکنندگان بومی موجب پویایی اقتصاد کشور و ایجاد اشتغال پایدار خواهد شد لذا بانک ها و موسسات مالی می توانند نقش موثری در این زمینه ایفا کنند.

اسلامی خاطر نشان کرد: بانک مهر اقتصاد اقدامات قابل توجهی در عرصه اقتصاد مقاومتی داشته است و حامی مناسبی برای تولیدات داخلی بوده است از اینرو تولید کنندگان می توانند از ظرفیت این بانک بهره‌مند شوند.
استاندار مازندران بر اعطای تسهیلات با نرخ سود متعارف به تولید کنندگان تاکید کرد و ادامه داد: حمایت بانک مهر اقتصاد در جهت ایجاد اشتغال و ارائه تسهیلات به طرح های اقتصاد مقاومتی تحسین برانگیز است و امیدواریم تمامی شبکه بانکی از طرح‌های بزرگ تولیدی در استان حمایت کنند.
در ادامه، محمد مهدی بازاری – رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان مازندران – نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این بانک، گفت: بانک مهر اقتصاد با ۸۰۰ شعبه در سراسر کشور و ۴۱ شعبه در مازندران چهارمین بانک استان است.
بازاری با بیان اینکه ۴۰ درصد از اقتصاد استان، فصلی می باشد، افزود: بانک مهر اقتصاد در سال های اخیر تلاش داشته تا با اجتناب از بنگاه داری، تمامی منابع جذب شده در استان را صرف اعطای تسهیلات در همان منطقه کند.
وی با اشاره به انعقاد قرارداد بانک مهر اقتصاد با گروه صنعتی انتخاب گفت: در سال ۹۶ با اعطای ۳۰۰ میلیارد ریال در قالب طرح حمایت از کالای ایرانی با گروه انتخاب تلاش کردیم در جهت پیشبرد بیانات مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) قدم برداریم و امیدواریم بتوانیم از سایر شرکتها و تولید کنندگان نیز حمایت کنیم.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا