اقتصاد کلان

یک شب اقامت در کیش چقدر هزینه دارد؟

به گزارش خبرنگار آرمان اقتصادی، به دنبال سلسله گزارش‌های میزان از قیمت هتل در شهر‌های مختلف در این دوره تصمیم به بررسی قیمت هتل در جزیره کیش را داریم.

بررسی‌های میدانی میزان از هتل‌های این شهر نشان دهنده آن است که در یک هتل پنج ستاره این شهر قیمت اتاق دو تخته رو به دریا با یک سرویس اضافه یک میلیون و ۳۰ هزار تومان برای هر شب، اتاق دو تخته رو به جزیره یک میلیون تومان، اتاق سه تخته رو به دریا با یک سرویس اضافه یک میلیون و ۳۷۰ هزار تومان، سه تخته رو به جزیره با شرایط مشابه یک میلیون و ۳۴۰ هزار تومان است.

همچنین بخوانید

سوئیت یک خوابه رو به دریا با ظرفیت ۴ نفر و با ۲ سرویس اضافه شبی یک میلیون و ۷۳۰ هزار تومان، سوئیت دو خوابه رو به دریا با ظرفیت ۴ نفر و یک سرویس اضافه دو میلیون و ۳۰ هزار تومان برای هر شب قیمت گذاری شده است.

برای هتل چهار ستاره‌ای واقع در این شهر یک اتاق دو تخته دبل ویلایی و دو تخته توئین ویلایی به قیمت ۶۶۵ هزار تومان، دو تخته دبل و توئین هتلی به قیمت ۷۱۵ هزار تومان، سه تخته ویلایی ۸۲۰ هزار تومان و چهار تخته ویلایی به ارزش ۹۶۰ هزار تومان اجاره داده می‌شود.

در یک هتل سه ستاره اتاق دو تخته دبل و توئین ۴۳۰ هزار تومان، اتاق سه تخته ۵۳۰ هزار تومان و اتاق چهار تخته ۶۳۰ هزار تومان و اتاق پنج تخته به قیمت ۷۳۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

در یک هتل دو ستاره اتاق دو تخته ۵۰۵ هزار تومان، اتاق سه تخته ۶۸۵ هزار تومان، اتاق چهارتخته ۸۶۵ هزار تومان و اتاق پنج تخته به ارزش یک میلیون و ۴۵ هزار تومان اجاره داده می‌شود.

انتهای پیام/

منبع

میزان

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا