ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

سری چهارم ساعت‌های هوشمند اپل چه زمانی رونمایی می‌شود؟

گفته‌ها حاکی از آن است که «اپل» قصد دارد در پاییز سال جاری میلادی جدیدترین مدل ساعت‌های هوشمندش یعنی اپل واچ ۴ را رونمایی و عرضه کند.

به گزارش آرمان اقتصادی،به نقل از وب سایت phonearena، گزارشهای منتشر شده از سوی مینگ چی کو – تحلیلگر ارشد و مشهور در موسسه تحقیقاتی KGI Securities – حاکی از آن است که شرکت «اپل» میخواهد در پاییز سال جاری ۲۰۱۸ میلادی از جدیدترین نسخه ساعتهای هوشمند اپل واچ، سری چهارم ، رونمایی کند.

سری چهارم این ساعتهای هوشمند قرار است به صفحه نمایش بزرگتر و قابلیتهای بیشتری برای پیگیری سلامت کاربران مجهز باشد.

همچنین بخوانید

اپل در این باره میگوید طراحی جدید و زیباتری اپل واچ ۴ موجب میشود که این ساعتهای هوشمند به سبکهای مد و فشن روز دنیا شباهت بیشتری داشته باشند، چراکه بندهای بسیار متنوع و زیبا و همچنین صفحه نمایشی که قرار است ۱۵ درصد از نسخههای کنونی اپل واچ ۳ بزرگتر باشد، این ساعت ها را از آنچه که هم اکنون هستند، بسیار متمایز خواهد ساخت.

این تحلیلگر در ادامه می گوید که طول عمر باتریهای اپل واچ ۴ و همچنین قابلیتهای نظارت بر سلامت کاربرانش بهبودهای اساسی یافته است.

البته وی میگوید با اینکه صفحه نمایش سری چهارم اپل واچ قرار است ۱۵ درصد بزرگتر باشد اما این بدان معنا نیست که این ساعتها به طور کلی بزرگتر از نسخههای پیشین آن است .

مینگ چی کو همچنین برآورد کرده است که طبق معمول هر سال ، با رونمایی و عرضه محصولات جدید اپل ، سایر مدلهای قبلی و قدیمیتر ارزانتر عرضه میشوند بنابراین انتظار میرود که در ماههای آتی قیمت ساعتهای هوشمند اپل یعنی اپل واچ ۳ و ۲ کاهش شدیدی پیدا کنند.

بر اساس آمار منتشر شده از سوی این موسسه تحقیقاتی و تحلیلی،«اپل» توانسته بود در سال ۲۰۱۸ میلادی ۲۴ میلیون دستگاه ساعت هوشمند به فروش رسانده بود این در حالیست که در سال گذشته ۲۰۱۷،این رقم ۲۲ میلیون دستگاه بود و طبق این آمار میتوان گفت که فروش اپل واچ در عرض یک سال گذشته، ۳۰ درصد رشد و افزایش داشته است که این رقم بسیار قابل ملاحظهای است و گویای عملکرد موفقیت آمیز این غول تکنولوژی و استقبال بینظیر کاربران بوده است.  

موسسه KGI پیش بینی کرده است که میزان فروش ساعتهای اپل به ۵۰ میلیون دستگاه در سال خواهد رسید.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا