بانکبانک و بیمه

انتظار مدیران بانک مهر اقتصاد در سال جدید


مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در مجمع بازرسی و حسابرسی استان خراسان رضوی، گفت: انتظار مدیران ارشد بانک در سال پیش رو این است که با استفاده از ابزارهای در اختیار، مشکلات و معضلاتی که از سنوات قبل در این استان به جا مانده برطرف شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ecoideal)،  سید ضیاء ایمانی _ مدیر عامل بانک _ در این مجمع ضمن تقدیر از عملکرد استان خراسان رضوی، اظهار داشت: کارکنان شریف و عزیز خطه شهید پرور و ولایت مدار استان توانسته اند با وجود همه معضلات و مشکلات، با برنامه ریزی و به کارگیری تمامی امکانات و قابلیت ها در مسیر تحقق اهداف بانک قدم بردارند و امیدواریم خداوند همه ما را تحت توجهات خود قرار دهد و بانک مهر اقتصاد نیز مسیر خود را درخشان تر از گذشته طی کند.

وی در ادامه تصریح کرد: انتظار مدیران ارشد بانک در سال پیش رو از استان این است که با استفاده از ابزارهای در اختیار، مشکلات و معضلاتی که از سنوات قبل در این استان به جا مانده را برطرف نماید.
ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز امیدواری کردکه در سال جاری در حوزه IT شاهد تلاش بیشتری در استان باشیم و با برگزاری دوره ها و کارگاه های صحیح آموزشی، زمینه افزایش رشد و توسعه در حوزه خدمات نوین فراهم گردد.
مدیر عامل بانک درادامه اظهار داشت: با توجه به شناخت مناسبی که از ظرفیتها و توانمندی های استان وجود دارد مشکلات قابل حل بوده و این مهم در صورتی محقق می شود که همتمان را بیشتر کنیم و نگاهمان را به سایر حوزه ها نیزمتمرکز نمائیم. 
وی در پایان خاطر نشان کرد: جایگاه فعلی استان مناسب نیست چرا که این استان همیشه در رده بندی شبکه بانکی، در میان۳ استان نخست قرار داشته است و به همین منظور امیدواریم با توجه به توانمندی و روحیه تعهدی و انقلابی که در مدیران استانی وجود دارد، جایگاه استان در آینده نزدیک ارتقاء یابد.
در ادامه محسن منشوری_ مدیرکل بازرسی و حسابرسی_ گفت : آموزش، هدایت و پیشگیری اصلی ترین رویکرد حوزه بازرسی و حسابرسی بانک است و در سال گذشته با همکاری و تلاش شبانه روزی کارشناسان و مدیران بازرسی سراسر کشور، شیوه حسابرسی مطابق استانداردهای جدید صورت پذیرفت.
وی تصریح کرد: بازرسی دقیق و مستمر همراه با ارائه راه کارهای پیشگیرانه می تواند از تخلفات و آسیب های مالی جلوگیری کند.
گفتنی است در ابتدای مجمع ، محمد صادقی _  رئیس اداره امور شعب استان_  به ارائه گزارشی از سیاست گذاری و عملکرد استان در حوزه های مختلف منابع، مصارف، معوقات و سودو زیان پرداخت و اظهار داشت: تلاش داریم تا ضمن بازاریابی و جذب منابع با پرداخت تسهیلات به هنگام و با حجم و کیفیت مناسب و وصول مطالبات با بهره مندی از توان کلیه همکاران در راستای ارتقای جایگاه استان گام برداریم و به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا