بانکبانک و بیمه

رشد ٣۵ درصدی «همبانک» صادرات ایران در بهمن ٩۶

استقبال از سامانه «همبانک» صادرات ایران در پایان بهمن ماه سال ٩۶، با رشد بیش از ٣۵ درصدی نسبت به ماه قبل همراه بود که نشان از تداوم تمایل مشتریان بانک به استفاده از کد #٧١٩* دارد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، تعداد تراکنش های سامانه «همبانک» صادرات ایران در پایان بهمن ماه سال جاری به مرز ١٣ میلیون تراکنش به ارزش بالغ بر ٢٠۴۵ میلیارد ریال رسید که نسبت به ماه قبل از نظر مبلغ تراکنش بیش از ٣۵ درصد و نسبت به اسفند ماه ٩۵ بیش از  ۶۶ درصد افزایش داشته است.

بنا براین گزارش، «همراه بانک» صادرات ایران نیز با انجام بیش از ٢۵ میلیون تراکنش در بهمن ماه سال جاری، از نظر تعداد تراکنش نسبت به ماه قبل، قریب به ١٣ درصد و نسبت به اسفند ماه سال ٩۵ بیش از ٢٨ درصد رشد یافته است.

شایان ذکر است در ایام یاد شده، «پایانه های فروش» بانک صادرات ایران بیش از ٩۴ میلیون تراکنش انجام داده اند، که میزان آن نسبت به ماه قبل٨.٢ درصد و نسبت به اسفند ماه سال قبل ٨.۴ درصد افزایش یافته است. طی بهمن ماه سال جاری، بیش از ۵١٠٠ خودپرداز شبکه بانک صادرات ایران، قریب به ۵٣ میلیون تراکنش انجام داده اند، که افزایش ۴.۶ درصدی ماهانه را در پی داشته است.

همچنین در این ماه، تعداد تراکنش های «اینترنت بانک» ۴.۶ درصد، تعداد تراکنش های «پایانه های شعب» ٩.٣ درصد و تعداد تراکنش های «درگاه پرداخت اینترنتی» بالغ بر ۵۵ درصد افزایش ثبت کرده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا