خودروصنعت، معدن، تجارت

کاهش ۷۱درصدی زمان ترخیص در شبکه خدمات پس از فروش/امداد رسانی به ۱۵۰۰خودروی غیر ایران خودرویی

همزمان با پایان موج نخست سفرهای نوروزی و در آستانه موج دوم این سفرها، مدیرعامل خدمات پس از فروش ایران خودرو گزارشی از اجرای جشنواره خدمات نوروزی۹۷ ایران خودرو در ۹روز نخست، ارایه کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از ارتباطات خدمات پس از فروش ایران خودرو، مهندس سیدرضا حسینی در حاشیه بازدید از نمایندگی های شهر تهران در چهارمین روز فروردین ماه، اظهار کرد: شبکه نمایندگی های خدمات پس از فروش ایران خودرو از ابتدای جشنواره نوروزی سال ۹۷ تا پایان روز سوم فروردین نزدیک به ۲۸هزار دستگاه خودرو را پذیرش کرده که نسبت به سال گذشته کاهش ۱۴درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه مراجعه به نمایندگی ها و تعمیرگاه ها در ایام نوروز نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، گفت: افزایش استفاده مشتریان از  خدمات استاندارد نمایندگی های مجاز، پیش از آغاز سفرها نیاز به مراجعه به تعمیرگاه ها در تعطیلات امسال را کاهش داده است. از سوی دیگر مدت زمان ترخیص خودرو از تعمیرگاه ها نیز ۷۱درصد کاهش پیدا کرده که یکی از علل آن تامین سبد قطعات نمایندگی های مجاز و تمهیدات اندیشده شده در این خصوص، چندماه قبل  از آغاز طرح بوده است.

مدیرعامل شرکت ایساکو از ارائه ۳۴هزار خدمت امدادی از ۲۴اسفند تا سوم فروردین ماه در جاده ها و شهرهای کشور نیز خبر داد و افزود: ۷۰درصد خدمات امدادی ارائه شده به خودروهای غیرگارانتی بوده است. ضمن اینکه در راستای مسئولیت های اجتماعی ایران خودرو و کمک به تسهیل سفر برای هموطنان، ۱۵۰۰مورد خدمت نیز به خودروهای غیرایران خودرویی ارائه شده است.

مهندس حسینی گفت: در ارائه خدمات امداد خودرو ایران، اولویت و تاکید ما بر رفع اشکال خودرو در محل هست تا هموطنان و مسافران نوروزی بتوانند به سفر خود ادامه دهند، در همین راستا بیش از ۸۰درصد امدادهای ارائه شده در محل بوده و تنها ۲۰درصد شامل حمل به نمایندگی یا تعمیرگاه موردنظر مشتری شده است.

وی افزود: با توجه به تبلیغات و اطلاع رسانی صورت گرفته پیرامون استفاده از امدادخودروهای مجاز، میزان استفاده هموطنان از خدمات امداد خودرو ایران افزایش پیدا کرده و ارائه خدمت به ۱۵۰۰ خودرو غیر ایران خودرویی نیز از این مساله ناشی شده است.

مهندس حسینی در پایان با بیان اینکه تیم های نظارتی به صورت محسوس و نامحسوس بیش از ۳۰درصد مراکز خدماتی را مورد بازدید قرار داده اند، اظهار کرد: مدیران خدمات پس از فروش ایران خودرو علاوه بر اینکه لحظات سال تحویل در جمع مردم زلزله زده سرپل ذهاب حضور یافتند، از یکم تا چهارم فروردین اجرای جشنواره خدمات نوروزی۹۷ به ترتیب در استان های کرمانشاه، اصفهان، هرمزگان و تهران مورد بازدید و ارزیابی قرار دادند.

گفتنی است، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، ایساکو، با همکاری شرکت امداد خودرو ایران طرح خدمت رسانی نوروز۹۷ را تحت عنوان «جشنواره خدمات نوروزی سال۹۷» از ۲۶ اسفند آغاز کرده و تا روز ۱۴فروردین ماه در سراسر کشور اجرا خواهد کرد. هموطنان در صورت نیاز به خدمات خودروئی می توانند با شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ تماس گرفته یا از طریق اپلیکیشن ایساکو، از این خدمات بهره مند شوند.

منبع
پایگاه اطلاع‌رسانی ایران‌خودرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا