بانک و بیمهطلا و ارز

رشد ۲۵ درصدی نرخ دلار

یک کارشناس اقتصادی از رشد ۲۵ درصدی قیمت دلار طی سال جاری در کشور خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، بهنام بهرامی در گفتگو با رادیو اقتصاد افزود: قیمت دلار در بیست و هشتم اسفندماه سال گذشته سه هزار و ۷۴۸ تومان بوده که این رقم در مقطع کنونی به چهار هزار و ۸۵۷ تومان رسیده است.

وی همچنین اظهارداشت:قیمت سکه بهار آزادی در بیست و هشتم اسفندماه سال گذشته یک میلیون و ۱۷۰ هزار تومان بوده که این عدد طی روز مشابه در سال جاری به یک میلیون و ۶۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان افزایش یافته است.

همچنین بخوانید

کارشناس اقتصادی گفت: قیمت طلای جهانی در ماه اسفند سال قبل هزار و ۲۵۰ دلار بوده که این رقم در شرایط کنونی به هزار و ۳۱۹ دلار رسیده است.

وی در ادامه افزود:قیمت نفت به ازای هربشکه طی اسفند ماه سال گذشته ۵۰ دلار بوده که این رقم هم اکنون در کانال ۶۲ دلار دورمی زند.

برنامه «روی خط اقتصاد» کاری از گروه کشاورزی شبکه رادیویی اقتصاد است که از شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت ۱۹ به مدت ۵۵ دقیقه به تهیه کنندگی «نازنین کتابچی و حسن سعید کلاهی» با هدف تحلیل و بررسی مهم‌ترین خبرهای اقتصادی ایران و جهان به منظور اطلاع رسانی و آگاه کردن مخاطبان بر روی موج اف‌ام ردیف ۹۸ مگاهرتز قرار می‌گیرد وعلاقه مندان می‌توانند برای دریافت فایل صوتی برنامه به سایت این رادیو مراجعه کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا