ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

نوروز ۹۷ از اپراتورهای تلفن همراه عیدی بگیرید

همزمان با نوروز ۱۳۹۷ اپراتورهای تلفن همراه هر کدام با طرح‌های ویژه نوروزی به مشترکان خود عیدی می‌دهند

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، سه اپراتور تلفن همراه در طرح‌های نورزی از مکالمه رایگان تا بسته اینترنت به مشترکان خود عیدی می‌دهند.

همراه اول #۹۷*

همراه اول به مناسبت آغاز بهار طبیعت و عید نوروز، همراه اول به تمامی مشترکین دائمی و اعتباری خود در ۵ مبلغ متفاوت از ۱۰ هزار تا ۵۰۰ هزار ریال عیدی می دهد.

در طرح نوروزی همراه اول که از روز سه شنبه ۲۹اسفندماه۹۶ تا پایان روز دوشنبه ۱۳ فروردین ۹۷ اجرا می شود، برای تمامی مشترکین دائمی و اعتباری، پس از ثبت نام، یکی از ۵ مبلغ در نظر گرفته شده به صورت تصادفی فعال می شود.
این عیدی به صورت اعتبار داخل شبکه بوده و مشترک می تواند برای مکالمه(داخل شبکه)، پیامک(داخل شبکه) و اینترنت با تعرفه آزاد، از آن استفاده کند. خرید سایر بسته ها و یا استفاده از سرویس خدمات مبتنی بر محتوا، تماس های رومینگ و خارجه با این اعتبار امکانپذیر نیست.
همراه اولی ها می توانند در بازه زمانی اعلام شده، از طریق شماره گیری کد دستوری #۹۷*، بصورت رایگان در این طرح ثبت نام کرده و از عیدی اپراتور اول که بصورت اعتبار داخل شبکه(همراه اول و تلفن ثابت) در نظر گرفته شده، بهره مند شوند.
گفتنی است ثبت نام و دریافت عیدی تنها برای یک بار و فقط در ایام نوروز امکان پذیر بوده و مهلت استفاده از آن از زمان فعالسازی تا پایان روز دوشنبه ۱۳ فروردین است.

ایرانسل

ایرانسل نیز با اقداماتی نظیر افزایش ظرفیت لینک‌های ارتباطی، نصب و راه‌اندازی سایت‌های سیار، توسعه رومینگ ملی در مناطق روستایی، ایجاد مسیر پشتیبان، افزایش رومینگ بین المللی نسل چهار، افزایش مراکز خدمات سیار در ۹۰ مسیر پرتردد کشور و ایجاد راه‌های ارتباطی گسترده به استقبال بهار رفت.

با سرویس رومینگ ایرانسل، در سفرهای نوروزی هم با عزیزانتان در ارتباط بمانید. شما ایرانسلی‌های عزیز می‌توانید علاوه بر استفاده از خدمات رومینگ مکالمه و پیامک، در سفر به خارج از کشور به اینترنت پرسرعت هم دسترسی داشته باشید. جهت اطلاع از کشورها و اپراتورهای تحت پوشش این سرویس به سایت ایرانسل مراجعه کنید.

همچنین ایرانسل در نوروز ۹۷ طرح های ویژه جشنواره نوروزی لنز و ربات نوروزی لنز را برای مشترکان خود راه اندازی کرده است.

مشترکین رایتل از ۲۹ اسفند تا ۴ فروردین می توانند بسته اینترنتی ۱۲ گیگابایتی را تنها با پرداخت ۵۰۰۰ تومان خریداری کنند.

این طرح که به مناسبت عید نوروز ارایه شده است برای تمامی مشترکین دایمی، اعتباری و دیتا قابل فعال‌سازی است.
بسته اینترنتی ۱۲ گیگابایتی اشاره شده ۷ روزه است و تنها از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ ظهر قابل استفاده است.
خرید بسته ویژه عید نوروز برای مشترکین محدودیتی ندارد و هر مشترک از ۲۹ اسفند تا ۴ فروردین میتوانند به دفعات مورد نیاز نسبت به خرید این بسته اقدام کند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا