خودروصنعت، معدن، تجارت

۷۷درصد خدمات امدادخودروایران در محل ارائه شد

در آخرین روز سال ۹۶ نزدیک به ۳۲۰۰درخواست امدادی در مرکز پاسخگویی گروه صنعتی ایران خودرو ثبت شد که این عدد ۴۹ درصد بیشتر از میانگین روزانه سال گذشته است.نکته قابل توجه این است که بیش از ۷۷درصد از درخواست های امدادی ثبت شده به رفع نقص در محل منجر شد و هموطنان موفق به ادامه مسیر و سفر خود شدند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از ارتباطات شرکت امداد خودرو ایران، در ۲۹ اسفند سال ۹۶ بیش از ۲۵۰۰ خدمت امدادی بالینی و امدادپلاس به مسافران نوروزی در سراسر کشور ارائه شد و این هموطنان به سفر خود ادامه دادند. حدود ۷۰۰ خودرو نیز با خدمات حمل امداد خودرو ایران به نزدیکترین نمایندگی گروه صنعتی ایران خودرو یا تعمیرگاه موردنظر مشتری منتقل شدند.

نکته قابل توجه پیرامون خدمات ارائه شده در ۲۹اسفند ۹۶ میانگین زمان انتظار کمتر از ۲۵دقیقه است که نسبت به میانگین زمان انتظار در روزهای دیگر سال گذشته، حدود ۲دقیقه و ۳۰ثانیه کاهش یافته است. دلیل این کاهش زمان، تقویت، آماده باش و استفاده از تمام ظرفیت های ناوگان امدادخودروایران در جشنواره خدمات نوروزی گروه صنعتی ایران خودرو است.

همچنین در آخرین روز سال گذشته، ۳۵ مورد خدمات امداد_پلاس نیز به هموطنان ارائه شد. امدادپلاس خدمتی نوین در حوزه خدمات پس از فروش ایران خودرو است که خدماتی فراتر از خدمات معمول امدادی را در محل ارائه می کند.  از جمله خدمات قابل ارائه در طرح امدادپلاس می‌توان به تعویض رادیاتور، پمپ هیدرولیک، دینام، استارت، شیلنگ پایین رادیاتور و ده‌ها مورد دیگر اشاره کرد.

گفتنی است، در جشنواره خدمات نوروزی سال ۹۷ ایران خودرو نزدیک به ۲۷۰۰ مرکز خدماتی و امدادی در سراسر کشور، از ۲۶اسفند ۹۶ تا ۱۴فروردین ۹۷ به ارائه خدمات خودرویی به هموطنان گرامی خواهند پرداخت.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا