صنعت، معدن، تجارت

ایران همچون بهار تشنه توسعه و شکوفایی است

ایران امروز همچون بهار سخت تشنه توسعه و شکوفایی است؛ توسعه‌ای که در آن کارخانه‌ها، بنگاه‌ها، واحدهای صنعتی و خدماتی با تمام قوا فعال بوده و تمام مردم شغلی مناسب داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، مسعود خوانساری، رئیس اتاق بازرگانی تهران در یادداشتی به مناسبت سال نو، اعلام کرد: رویش دوباره طبیعت معنابخش زندگی است.مفهوم سبزی بهار از پس سردی زمستان تلاش برای فراموشی گذشته است، هرچند سخت و هر قدر سرد باشد.

ایران امروز همچون بهار سخت تشنه توسعه و شکوفایی است؛ توسعه‌ای که در آن کارخانه‌ها، بنگاه‌ها، واحدهای صنعتی و خدماتی با تمام قوا فعال باشند، تمام مردم شغلی مناسب داشته باشند و روزهایشان مملو از نیک‌بختی باشد

بهار یعنی اعتماد به تدبیر الهی، ایمان به نظم طبیعت و احترام به ذات شکوفایی. بهار الهام‌بخش اعتماد دوباره است.

اعتماد مردم به کارآفرینان، اعتماد مردم به تولید ایران، اعتماد کارآفرینان به دولت و اعتماد دولت به آن‌ها، مهم‌ترین سرمایه‌ای است که می‌تواند در سال پیش رو برای ما ثروت به همراه بیاورد.

امیدوارم سالی که آغاز می‌شود، برای کارآفرینان رونق و توسعه، برای جوانان ایده‌های نو و خلاق، برای کارگران ثبات و امنیت، برای کارمندان شرافت و صداقت و برای مدیران کارنامه مثبت و پرامید به همراه آورد.

 بیاید امسال با امید به آینده نگاه کنیم، تجربیات ارزشمند گذشته را ارزش گذاریم، حس کارآفرینی را در خودمان و جوانان شکوفا کنیم، در کار سلامت و با وجدان بیدار باشیم، سودمندتر و بهره‌ورتر از گذشته تلاش کنیم و در یک کلام برای خودمان، خانواده‌هایمان، کشورمان و فرزندان آینده این سرزمین اشتغال، زندگی و شور پیشرفت بسازیم.

کارآفرینان، صاحبان کسب وکار و تلاشگران اقتصادی؛ از خداوند برایتان سالی سرشار از بهترین‌ها را آرزو دارم و امیدوارم کالاهایتان، خدماتتان و ایده‌های مثال‌زدنی‌تان مرزها را طی کند و در قلب بازارهای جهانی بنشیند.

به امید روزهای بهاری

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا