بانکبانک و بیمه

تجهیز۳شعبه بانک‌آینده به خدمات روشندلان


در آستانه سال نو و هم‏زمان با عید نوروز، بانک آینده، سه شعبه دیگر از مجموعه شعب خود را در شهرهای اصفهان (شعبه سی و سه پل ۱۱۰۳)، شیراز (شعبه ملاصدرا ۵۲۱۸) و مشهد (شعبه مرکزی ۱۰۰۴)، به سامانه خدمات بانکی ویژه روشندلان، تجهیز کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)،سامانه خدمات بانکی مذکور، این امکان را فراهم می‌آورد تا روشندلان گرامی، به‌‎صورت مستقل، امور بانکی خود مانند: افتتاح حساب، انتقال وجه، واریز مبالغ و … را انجام دهند. 

لازم به ذکر است؛ پیش از این، در سال ۱۳۹۵ نیز، بانک آینده، برای نخستین‎بار، یکی از شعب خود واقع در یوسف آباد تهران را به خدمات بانکی ویژه این عزیزان تجهیز کرده بود و در ادامه، دو شعبه از شعب بانک در شهر تهران، واقع در خیابان دولت (کد ۲۲۰) و شهرک غرب (کد ۲۵۷) نیز مجهز به این سامانه شدند. 
بانک آینده، در نظر دارد؛ تا شعب دیگری واقع در استان‌های خوزستان، آذربایجان شرقی، مازندران، آذربایجان غربی و البرز را نیز در آینده‏‌ای نزدیک، به این سامانه، تجهیز نماید. 
تجهیز شعب مختلف بانک، برای روشندلان و ارائه خدمات ویژه بانکی،گامی در راستای بهبود سبک زندگی این گروه گرامی، از جامعه محسوب شده و از دست‎آوردها و افتخارات بانک آینده در اجرای بخشی از برنامه مسئولیت اجتماعی و طرح تکریم ارباب رجوع می‏‌باشد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا