صنعتصنعت، معدن، تجارت

بهار ۹۷ کارخانه رنو در شهر ساوه راه‌اندازی می‌شود

استاندار مرکزی از تلاش به منظور راه‌اندازی کارخانه رنو در شهر ساوه و کارخانه تولید خودرو (سایپا) در خمین در بهار ۹۷ خبر داد.

همچنین بخوانید

به گزارش ایدرونیوز ، سیدعلی آقازاده در گفت‌وگو با فارس با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در تهران به منظور رفع مشکلات برخی از صنایع استان اظهار کرد: در راستای حل مشکلات استان نشستی را با حضور نماینده مردم شهرستان خمین در مجلس با مدیر عامل بانک صنعت و معدن برگزار و طی آن راه اندازی کارخانه نخ خمین مورد بررسی قرار دادیم.

وی افزود: همچنین با رئیس بنیاد مستضعفان نیز دیدار کرده و درخصوص راه اندازی کارخانه قند شازند گفت‌وگوهای لازم انجام شد.

استاندار مرکزی ادامه داد: در دیدار با معظمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان نوسازی و گسترش صنایع ایران (ایدرو) تسریع در راه اندازی کارخانه رنو در استان مرکزی را خواستار شده و در این دیدار مقرر شد در بهار ۹۷ برای راه اندازی این کارخانه در شهر ساوه و همچنین راه اندازی کارخانه تولید خودرو (سایپا) در خمین اقدامات لازم انجام شود.

آقازاده گفت: پیگیری و تلاش در راستای رفع مشکلات صنایع بزرگ استان از جمله آذرآب، ماشین سازی، هپکو و واگن پارس نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که در تهران پیگیری شد، درخصوص شرکت واگن پارس مذاکراتی برای واگذاری این شرکت به ایدرو انجام و در مذاکراتی با بانک ملی مقرر شد در این هفته حداقل  یک ماه از حقوق کارکنان هپکو پرداخت شود.

وی بیان داشت: با یک شرکت سرمایه‌گذاری برای احداث پتروشیمی با خوراک ضایعات کشاورزی و تولید مکمل بنزین برای پالایشگاه شازند با حضور نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی دیدار و در این خصوص بحث و گفتگو کردیم.

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا