امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

برنج خارجی گران شد، داخلی ثابت ماند

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران از افزایش قیمت برنج خارجی در بازار داخلی خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمد آقا طاهر در برنامه «روی خط بازار» رادیو اقتصاد افزود: خوشبختانه در این مدت قیمت برنج ایرانی ثابت و افزایش پیدا نکرده است.

وی همچنین اظهارداشت: برنج هندی دانه بلند به ازای هرکیلوگرم در عمده فروشی ها پنج هزار تومان بوده که هم اکنون به قیمت هفت هزار و ۸۰۰ تومان به فروش می رسد.

همچنین بخوانید

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران گفت: جدا از این رشد قیمت سایر برنج های وارداتی به ازای هرکیلوگرم یک هزار تا دو هزار تومان بوده است.

وی در ادامه از کاهش چهار تا پنج درصدی حبوبات در بازار عمده فروشی خبرداد و افزود: خوشبختانه سایر کالا ها نیز در این مدت بر مدار ثبات بوده است.

آقاطاهر تصریح کرد: در حال حاضر هیچ گونه کمبودی در بازار مواد غذایی کشور وجود ندارد و کالا به وفور در سطح بازار موجود و قابل دسترس است.

وی در مصاحبه با رادیو اقتصاد بیان اینکه بازار خارو بار زیر ذره بین بازرسان اتاق اصناف است، بیان داشت: طی یک ماهه اخیر ۴۰ هزار مورد بازدید از این بازار صورت گرفته است.

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران با تاکید بر اینکه بازار مواد غذایی تحت کنترل است، یادآورشد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا گرانی فروش در بازار عمده فروشی خارو بار می توانند مراتب را به شماره ۵۵۵۷۳۰۰۱ اطلاع دهند.

برنامه «روی خط بازار» کاری از گروه کشاورزی شبکه رادیویی اقتصاد بوده که از شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت ۱۱ به مدت ۵۵ دقیقه به تهیه کنندگی «نازنین کتابچی و فرزانه صادقیان» با هدف ارائه یک تصویر بزرگ‌تر و کامل‌تر و قابل درک از رویدادهای مهم اقتصادی و رفع ابهامات اقتصادی بر روی موج اف‌ام ردیف ۹۸ قرار می‌گیرد و علاقمندان می‌توانند جهت دریافت فایل صوتی برنامه به سایت این رادیو مراجعه کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا