بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

مروری بر کارنامه پایان سال گرایش تازه کیش در سال ۹۶

سال ۱۳۹۶ با تمام فراز و نشیب‌ها و رخدادهای خوب و بد روزهای پایانی خود را سپری می‌کند و صنعت بانکی کشور نیز در دل این تغییرات یک سال دیگر را به کارنامه تجربیات خود اضافه کرده است. سالی که شاید بتوان گفت نظام بانکی ایران معادلات بسیار پیچیده‌ای را از مسائل و مشکلات پساتحریم گرفته تا ورود تکنولوژی‌های نوین به این صنعت مثل ارزهای دیجیتال و تحولات حوزه فین‌تک و استارت‌آپ‌ها را تجربه کرد.

مجموعه هلدینگ گرایش تازه کیش (GSS) یکی از شرکت‌هایی است که سهمی در ارتقای صنعت بانکی کشور در داخل و در رقابت‌های خارجی ایفا می‌کند.

گرایش تازه کیش در این سال با تکمیل کادر تخصصی و تحقیقاتی خود مانند سال‌های گذشته تلاش کرده با ارائه به‌روزترین راهکارهای بانکی اعم از سخت‌افزار و نرم‌افزار، راه را هموار کند و همگام با بانک‌های کشور در جهت ارائه خدمات به مشتریان، گام بردارد.

طراحی، ساخت و تولید محصولات ارائه شده بر‌اساس تلاش‌ها، تحلیل‌ها و بررسی‌های مختلف توسط کارشناسان و متخصصان شرکت جی‌اس‌اس مدت زیادی طول می‌کشد و به همین علت اغلب محصولات این شرکت برای حفظ و صیانت از دارایی‌های مادی و معنوی، گواهی ثبت اختراع کسب کرده‌اند.

از دستاوردهای گرایش تازه کیش که مورد استقبال صنعت بانکی قرار گرفته، می‌توان به طراحی، ساخت و تولید دستگاه «آنی بانک» با قابلیت ارائه انواع سکه طلا، انواع سیم‌کارت اپراتورهای همراه و خرید و فروش انواع ارز، اجرا و پیاده‌سازی اپلیکیشن موبایلی «شهر نت وی»، پیاده‌سازی و راه‌اندازی محصول بومی تشخیص چهره G-Face و کسب مجوز سخت‌افزار و نرم‌افزاری کارت‌خوان موبایلی از شرکت شاپرک به عنوان اولین شرکت حقیقی اشاره کرد.

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا