چندرسانه‌ایصنعت، معدن، تجارتصوت

اعلام نرخ مصوب شیرینی شب عید + صوت

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی قیمت مصوب انواع شیرینی های پر مصرف شب عید را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، علی بهره مند در برنامه «روی خط بازار» رادیو اقتصاد افزود: قیمت مصوب شیرینی تر ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان، شیرینی پاپیون، زبان و برنجی ۱۸ هزار تومان، شیرینی گل محمدی (دانمارکی) ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان وکیک یزدی ۱۳ هزار تومان است.

وی همچنین در خصوص نحو نظارت بر بازار شیرینی در روزهای پایانی سال اظهارداشت: بحث نظارت و کنترل بیشتر برعهده دستگاه های نظارتی است ولی به جهت نظارت بیشتر بر بازار و همینطور جلوگیری از تخلفات، بازرسان این اتحادیه نیز در کنار سایر واحدهای نظارتی به انجام وظیفه خواهند پرداخت.

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی گفت: مردم در صورت مشاهده تخلف در خصوص گران فروشی یا عرضه شیرینی بدون کیفیت می توانند با شماره ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت و همینطور به شماره ۶۶۹۴۴۴۹۹ اتحادیه مزبور تماس حاصل کنند.

وی در ادامه افزود: اتحادیه در اسرع وقت به شکایت شهروندان رسیدگی و نتیجه به نحو مقتضی به اطلاع شاکی رسانده خواهد شد.

بهره مند تصریح کرد: با توجه به افزایش تقاضا در ایام پایانی سال صنوف دیگری نیز در سطح کشور اقدام به عرضه شیرینی می‌کنند که هیچ گونه نظارت بهداشتی و صنفی بر این واحدها نیست.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد که نیاز شیرینی شب عید خود را از قنادی‌های دارای پروانه کسب تهیه کنند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، برنامه «روی خط بازار» کاری از گروه کشاورزی شبکه رادیویی اقتصاد بوده که از شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت ۱۱ به مدت ۵۵ دقیقه به تهیه کنندگی «نازنین کتابچی و فرزانه صادقیان» با هدف ارائه یک تصویر بزرگ‌تر و کامل‌تر و قابل درک از رویدادهای مهم اقتصادی و رفع ابهامات اقتصادی بر روی موج اف‌ام ردیف ۹۸ قرار می‌گیرد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا