بانکبانک و بیمه

حضور چشمگیر بانوان در بانک‌های خصوصی


مراسم میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن با حضور مدیر عامل ، اعضای هیات مدیره و جمعی از بانوان شاغل در این بانک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)، دکتر سهمانی در این مراسم، ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تبریک گفته و از تلاشهای بانوان شاغل در راه پیشبرد اهداف بانک قدردانی کرد.

مدیر عامل بانک رفاه با اشاره به حضور قابل توجه بانوان در عرصه های اجتماعی، هنری، اقتصادی، مدیریتی، صنعت و … نقش آنها را در خانواده و تربیت فرزندان بسیار مهم برشمرد و گفت: در یک دهه اخیر بیش از دو سوم ورودی های دانشگاه ها در رشته های علوم انسانی و مالی را بانوان تشکیل می دهد که این نشان از برداشته شدن محدودیت ها و درک جامعه نسبت به اهمیت حضور بانوان و نقش اثرگذار آنها در صحنه های اجتماعی و فرهنگی است.
وی افزود: مشارکت بانوان در بانک های خصوصی بسیار چشمگیر بوده و همین موضوع سبب شده است تا بانک های دولتی نیز از حضور خانم ها در حوزه های تخصصی بیشتر بهره ببرند.
دکتر سهمانی تصریح کرد: یکی از شعارهای دولت دوازدهم حمایت از حضور بانوان و جوانان در مناصب مهم مدیریتی است و ما امروز شاهد حضور موثر بانوان در دولت، وزارتخانه های تخصصی، مناصب مدیریتی و به ویژه اقتصادی و منجمله مجموعه بانکی هستیم.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا