بانکبانک و بیمه

تقدیر مدیرعامل از اقدامات ارزنده مدیران شعب و کارکنان استانی بانک قرض الحسنه مهرایران

آخرین جلسه شورای مدیران بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور مرتضی اکبری مدیرعامل، محسن پدرام رییس هیات مدیره، سلیمان توکلی، عیسی امامی و حسن تلیکانی اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد ادارات در محل ساختمان ستاد مرکزی بانک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، این جلسه با هدف ارائه گزارش نتایج اقدامات انجام شده در سال ۹۶ و برنامه ریزی برای تعیین اهداف سال ۹۷، تقدیر و تکریم از روسای سابق ادارات روابط عمومی و بازاریابی و حقوقی و پیگیری وصول مطالبات و همچنین ارائه رهنمودهای مدیرعامل و اعضای هیات مدیره برگزار شد.
مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات مدیران شعب استان ها و روسای ادارات مرکزی در سال گذشته بیان داشت: در سالی که گذشت، اقدامات شایسته و عملکرد مطلوبی در عرصه های مختلف بانک صورت گرفته و جا دارد تا از تلاش های تمامی همکاران تجلیل شود.
وی ادامه داد: دستاورد های سال ۹۶ بانک قرض الحسنه مهرایران در میان شبکه بانکی کشور خصوصا در زمینه ارائه خدمات بانکداری قرض الحسنه و جذب منابع در این حوزه بی نظیر است و امیدواریم که کارکنان و مدیران زحمتکش بانک در سال ۹۷ نیز همچون گذشته با انگیزه های بیشتری برای پیشبرد اهداف بانک تلاش کنند.
پدرام رییس هیات مدیره بانک نیز در ادامه با اشاره به اقدامات مثبت و گام های موثر برداشته شده برای رشد و پیشرفت بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: دراین مدت زحمات زیادی برای حرکت در مسیر پیشرفت مجموعه کشیده شده و جا دارد تا از تلاش تمامی مدیران ارشد بانک با توجه به حوزه های تخصصی خود در ارکان مختلف بانک تقدیر شود.
وی تصریح کرد: این پیشرفت همه جانبه در عرصه های مختلف بانکی در تاریخ فعالیت بانک قرض الحسنه مهرایران بی سابقه است و امیدوارم تا در سال ۹۷ نیز شاهد این توفقات روز افزون باشیم.
در ادامه، عیسی امامی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران با اشاره به رشد چشمگیر منابع قرض الحسنه در سال جاری اظهارداشت: این موفقیت مرهون همدلی، تعاون و همکاری میان مدیران و کارکنان بانک می باشد که در فضایی صمیمی و علمی، اهداف و برنامه های ترسیمی را محقق کرده است.
وی همچنین به لزوم استفاده از روش های خلاقانه برای جلب بیشتر رضایت مشتریان اشاره و خاطرنشان کرد: در سال پیشرو باید با توجه به برنامه های عملیاتی بانک، نگاه ویژه ای به مقوله آموزش داشت تا در تمام زمینه ها تغییرات مثبت، جذاب و مردم پسند اعمال شود.
توکلی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران با اشاره رشد ۷۱ درصدی منابع قرض الحسنه بیان داشت: ماحصل همدلی و وفاقی که با رهنمودهای مدیرعامل و رییس هیات مدیره ایجاد شده، موفقیتی است که در سابقه بانک به یادگار خواهد ماند.
وی تصریح کرد: حفظ این دستاوردها و ارتقاء بیشتر برند بانک در سال ۹۷، تلاش مضاعف و اهتمام تمامی همکاران در حوزه های گوناگون صف و ستاد را می طلبد تا شاهد پیشرفت بیشتر بانک در سال آتی باشیم.
در ادامه، تلیکانی عضو هیات مدیره ضمن ابراز خرسندی برای توفیق خدمت در بانک قرض الحسنه مهر ایران اهتمام به رفع نیاز های مالی اقشار متوسط جامعه و توجه ویژه به حضور فن آوری اطلاعات را از مهمترین امور قابل پیگیری این بانک دانست و ابراز امیدواری کرد با همت همه مدیران شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش بانک در تمامی شاخص ها باشیم.
افزایش سرعت انجام کارها، توجه به توسعه زیرساخت ها، تلاش برای دستیابی به سهم بیشتری از بازارهای هدف و توجه به نحوه توزیع متوازن منابع و تعهدات در شعب استان ها از دیگر مواردی بود که توسط تلیکانی به آنها اشاره شد.
سپس با اهدای لوح سپاس از سوی مدیرعامل، رییس و اعضای هیات مدیره از زحمات فلاح حیدری و محمدرضا نورمحمدی تقدیر به عمل آمد و در ادامه سایر محورهای جلسه مطرح شد.

از طريق
سعید سلیمانی فرد

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا