بانکبانک و بیمه

پست بانک‌ گواهی‌نامه اهتمام به کیفیت گرفت

 


پست‌بانک‌ایران درهفتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات موفق به دریافت گواهینامه اهتمام به کیفیت شد و این گواهی‌نامه توسط مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به شهنام زندیه نماینده این بانک اعطاء شد.

به‌گزارش آرمان اقتصادی، در مراسم اختتامیه این جشنواره و اعطای جوایز شهید رجائی که همزمان با صد و چهل و یکمین سالگرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رشد قابل توجه شاخص‌های توسعه ICT در سال آینده خبر داد و گفت: بر اساس اعلام ITU ایران بیشترین رشد شاخص‌های ICT در آسیا و دومین کشور از این نظر در دنیا بوده است.
وی افزود: برای توسعه شاخص های ارتباطی باید با کمک جوانان و استفاده از ظرفیت‌ها جهت توسعه تحول دیجیتال گام برداریم که باعث افزایش بهره وری، اشتغال، رفاه عمومی و ثروت ملی در کشور است.
آذری جهرمی با اعلام اینکه برنامه‌ریزی ویژه ای برای توسعه اشتغال آغاز کردیم اظهارداشت: با نظر مثبت رئیس جمهوری و دستوراتی که داشتند و باتوجه به نوع نگاه حمایتی مجلس بخصوص کمیسیون صنایع و کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس، مذاکرات را برای نهادینه کردن شاخص ها آغاز کردیم تا بدانیم هوشمندسازی ساختمان ها، شهر، کشاورزی، انرژی و سلامت در چه وضعیتی قرار دارد و به چه مرحله ای قرار است در سال آینده برسد.
بالاترین مقام مسئول حوزه ICT کشور همچنین از دستور رییس جمهوری مبنی بر اعلام عمومی سند تحول دیجیتال و ارایه شاخص ها خبر داد و گفت: باید اعلام کنیم چه میزان از کشاورزی، شبکه علمی، ساختمان ها هوشمندسازی هستند و به چه میزان می خواهند برسند.
گفتنی است: این گواهینامه برای مدیریت کیفیت در خدمات اینترنت درراستای انطباق فعالیت‌های پست بانک ایران با استانداردهای جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات صادر گردیده و برنامه‌ریزی و فعالیت‌های چشمگیری برای تحقق کامل استانداردهای مربوطه در خدمات بانک انجام گرفته است.
 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا