امور زیربناییراه و ساختمان

حمایت کانون سراسری انبوه سازان ایران از وزیر کار / خروج یک مدیر استراتژیست تبعات زیانباری برای منافع ملی دارد

کانون سراسری انبوه سازان ایران بعنوان یکی از تشکلهای صنفی و کارفرمایی و مهمترین تشکل بخش خصوصی فعال در حوزه مسکن و ساختمان از ادامه فعالیت دکتر ربیعی به عنوان وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی حمایت می کند.

همچنین بخوانید

جمشید برزگر رئیس کانون سراسری انبوه سازان ایران در گفتگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اشاره به فعالیتهای مثبت این وزارتخانه در دولت های یازدهم و دوازدهم در جهت افزایش میزان مشارکت و ارتقای جایگاه نهادهای بخش خصوصی در فرآیندهای تصمیم گیری و اجرایی مرتبط تأکید  کرد که اصطلاح شریک اجتماعی برای اولین بار توسط وزیر محترم کار در خصوص تشکلهای بخش خصوصی مطرح و عملیاتی شد که بی تردید با گذشت زمان تأثیرات مثبت و سازنده این شعار نمایان می شود.

وی همچنین دکتر ربیعی را فردی مسلط به امور مربوط به این وزارتخانه ارزیابی و مطرح کرد که خارج شدن ایشان از کابینه بعنوان خروج یکی از مدیران استراتژیست دولت از گردونه مدیریت کلان کشور ، می تواند آثار زیانباری برای منافع ملی در موقعیت کنونی داشته باشد.

برزگر ابراز امیدواری کرد که با رایزنی های صورت گرفته از سوی این تشکل و سایر نهادهای بخش خصوصی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دکتر ربیعی بار دیگر رأی اعتماد نمایندگان محترم خانه ملت را اخذ کند.

 

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا