امور زیربناییراه و ساختمان

آخوندی مستحق استیضاح نیست/برکناری وزیر قبل از کشف علت سانحه، قصاص قبل از جنایت است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه وزیر راه وشهرسازی مستحق استیضاح نیست، گفت: کنار گذاشتن وزیر راه و شهرسازی قبل از کشف علت سانحه، قصاص قبل از جنایت است.

همچنین بخوانید

عزت الله یوسفیان ملا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با بیان اینکه استیضاح حق نمایندگان مجلس است اما آخوندی مستحق استیضاح نیست، اظهار داش: عملکرد وزیر راه و شهرسازی در نوسازی ناوگان شقوق مختلف حمل و نقل قابل قبول بوده و اقدامات بسیار خوبی در بخش نوسازی ناوگان هوایی در حال انجام است.

وی افزود: تیم وزارت راه و شهرسازی در میانه راه نوسازی ناوگان هوایی با شرکت‌های برتر  در این صنعت است و این میانه این راه نباید وزیر و مسئول این پروژه کنار گذاشته شود.

این نمانیده مجلس با تاکید بر اینکه انتظار نمی رود نمایندگان مجلس رای به استیضاح وزیر راه و شهرسازی دهند، گفت: نمایندگان مجلس به این موضوع توجه دارند که استیضاح وزیر راه در آستانه انجام سفرهای نوروزی می تواند تبعات زیادی به همراه داشته باشد.

یوسفیان ملا گفت: به طور قطع کنار گذاشتن وزیر راه در شرایطی که کمتر از ۱۰ روز دیگر سفرهای نوروزی آغاز می شود می تواند مشکلات بسیار متعددی را ایجاد کند و معتقدم استیضاح در این شرایط منطقی نیست.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر اینکه مخالف استیضاح وزیر راه و شهرسازی هستم، گفت: اساسا قبل از کشف علت سانحه هواپیما تهران – یاسوج کنار گذاشتن وزیر قصاص قبل از جنایت است.

وی ادامه داد: علت سانحه مشخص نیست و وزیر راه وشهرسازی را هم نمی توان مقصر این سانحه دانست.

یوسفیان ملا گفت: حتی اگر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در صنعت هوانوردی کم کاری هم داشته باشد باید مجازات متناسب با میزان عملکرد باشد و بنده معتقدم وزیر راه برای وقوع این سانحه مقصر نیست و نباید استیضاح شود.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا