امور زیربناییراه و ساختمان

پروژه ساخت پلاسکو‌ توسط شهرداری متوقف شد

به دنبال مسدود شدن راه ورودی کارگاه ساخت پلاسکو، عملیات خاک‌برداری از سوی پیمانکار بنیاد مستضعفان متوقف شد.

همچنین بخوانید

‌به گزارش آرمان اقتصادی، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ، در پی عدم همکاری و کارشکنی گروهی از کسبه ساختمان ۵ طبقه پلاسکو،‌ عوامل مسئول شهری با نصب بلوک‌های بتنی و پلمپ کارگاه مانع اجرای عملیات خاک‌برداری و جابه‌جایی نخاله‌ها شدند.

سرپرست کارگاه «ساخت پلاسکو» در خصوص اهم اقدامات انجام شده به‌جز تجهیز کارگاه‌ها گفت‌: در پی آغار عملیات اجرایی در ساخت ساختمان پلاسکو از دهه فجر تا‌کنون جهت بررسی وضعیت لایه‌های خاک و عملیات ژئو تکنیک ۸ گمانه دستی با ۴۸ نمونه‌برداری خاک به عمق ۳۵ متر و ۸گمانه ماشینی با۹۰ نمونه‌برداری به عمق ۹۰ متر وهمچنین ۳هزار متر مربع خاک برداری صورت گرفته است‌ .

عبیدی افزود‌: هفته گذشته در یک اقدام اعلام نشده قبلی با استقرار بلوک‌های بتنی کارگاه تا اطلاع ثانوی پلمپ و عملیات خاک‌برداری متوقف و متاسفانه حتی امکان تخلیه کامل ماشین آلات مستقر در کارگاه هم فراهم نشد.

بنابراین گزارش همانطور که بارها بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اعلام کرده است، عدم همکاری و هماهنگی همه مسئولان موثر و کسبه ‌ساختمان پلاسکو نتیجه‌ای جز به تاخیر افتادن اجرای پروژه نخواهد داشت‌.

اجرای این پروژه به عنوان یک خواست ملی تنها در سایه همکاری و همدلی همه مسئولان امر و کسبه ‌پلاسکو امکان پذیر خواهد بود و بنیاد مستضعفان به تنهایی و بدون این همکاری امکان اجرای پروژه در زمان تعیین شده و تعیین تکلیف ذی‌نفعان در دسترسی به حقوق خود را نخواهد داشت و بدیهی است بنیاد مسئولیتی در قبال این تاخیرات نخواهد داشت‌.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا