بانکبانک و بیمه

مجتمع رفاهی مهر در رویان افتتاح شد


در مراسمی با حضور مدیر عامل و جمعی از معاونین بانک مهر اقتصاد، مجتمع رفاهی مهر در شهر رویان مازندران، افتتاح و به بهره برداری رسید.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)، سید ضیاء ایمانی ـ مدیر عامل بانک – در این مراسم، کارکنان را سرمایه اصلی هر سازمانی عنوان کرد و گفت: سرمایه انسانی بانک مهر اقتصاد در رفتار و اخلاق جزء سرآمد ترین کارکنان شبکه بانکی کشور محسوب می شوند از اینرو مرتفع نمودن نیازهای مادی و معنوی آنان همواره در دستور کار مدیران عالی بانک قرار دارد .

ایمانی کار و فعالیت در بانک را پرتنش، استرس زا و دشوار دانست و بیان کرد: در تلاش بودیم تا با راه اندازی یک مجتمع رفاهیِ با کیفیت، استاندارد و در خورِ شان همکاران، محیطی آرام و مفرح را برای اوقات فراغت همکاران فراهم کنیم لذا باتلاشها و پیگیریهای مستمر در معاونت پشتیبانی مهندسی و سرمایه انسانی بزرگترین مجتمع رفاهی بانک در رویان مازندران تجهیز و راه اندازی شد.
 مدیر عامل بانک افزود: در فاز نخست، این مجتمع رفاهی  با ۹ هزار و پانصد متر مربع در هشت طبقه با ۴۵ واحد اقامتی (سوئیت مجهز) در دو بلوک، یک سالن کنفرانس، رستوران، ساختمان اداری و استخر بازسازی و بهینه سازی شده است.
ایمانی در پایان از کلنگ زنی فاز دوم این مجتمع در سال ۹۷ خبر داد و گفت: مجتمع رفاهی اقامتی مهر به تمامی کارکنان رسمی، قراردادی و نیروهای پاره وقت و خدماتی که با تمام توان خود برای رشد و توسعه بانک و ارتقاء جایگاه آن تلاش می کنند، تقدیم می شود.
در ادامه، محمد اکبری – معاون پشتیبانی و مهندسی بانک – با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای تجهیز و نوسازی مجتمع مهر، ابراز داشت: در نوسازی این مجتمع  تلاش شده تا در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی عمده تجهیزات و مصالح از اجناس و کالاهای ایرانی تهیه شود حتی در ساخت و تجهیز نیز  از پیمانکار و کارگران بومی منطقه استفاده شد .
اکبری در خصوص فاز دوم این مجتمع، گفت: فاز دوم مجتمع مهر در در زمینی به مساحت ۱۸۰۰متر مربع  احداث می شود که حدود ۷۰۰ متر مربع آن تجاری با هدف کسب درآمد برای مدیریت مجموعه  و ۱۱۰۰ متر مربع نیز فضای ورزشی و آموزشی برای کارکنان  در نظر گرفته شده است .
گفتنی است در سفر مدیر عامل و معاونین بانک مهر اقتصاد به استان مازندران شعبه شهریار ساری نیز با حضور جمعی از مسئولان استانی گشایش یافت.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا