بانکبانک و بیمه

بانک انصار تندیس بلورین تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی را دریافت کرد

بانک انصار تندیس بلورین پنجمین دوره جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی را به خود اختصاص داد وآقای فروتن عضو هیات مدیره و قائم مقام بانک انصار آن را دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،پنجمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی به همراه مراسم تقدیر پنجمین دوره جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی توسط انجمن آموزش و توسعه منابع انسانی با همکاری مراکز دانشگاهی، صنعتی و اداری کشور در مرکز همایش های بین المللی رازی برگزار و بانک انصار تنها مجموعه و بانکی بود که در این سطح حایز رتبه گردید .

در این مراسم علاوه بر تندیس بانک انصار بدلیل ارائه تجربه برتر در خصوص نیازسنجی آموزشی بر اساس مدل دیکوم (DACUM) حایز دریافت جایزه تجربه برتر انجمن آموزش و توسعه سرمایه انسانی شد .

همچنین بخوانید

همچنین در این کنفرانس یکی ازکارشناسان آموزش ، معاونت منابع انسانی وآموزش  بانک انصار ضمن تشریح ابعاد مختلف دیکوم ، به ارایه برترین تجارب بانک انصار پرداخت و گفت: بانک انصار نیاز سنجی کارکنان را بر اساس مدل دیکوم”انجام داده است. این مدل تدوین یک برنامه درسی و روشی موثر برای تجزیه و تحلیل یک شغل و فرد است.

بر اساس این گزارش ، مهم ترین ویژگی و تفاوت پنجمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی با سایر کنفرانس های حوزه آموزش در کشور، توجه بر حوزه های نوین آموزش و تمرکز بر ابزارها و مکانیسم های استقرار فرآیند مدیریت یادگیری در واحدهای آموزش و توسعه کشور بود .

منبع
روابط عمومی بانک انصار

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا