ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

رومینگ نسل چهارم در ۵۰ کشور ارائه می‌شود

مشترکان ایرانسل امکان استفاده از خدمات رومینگ نسل چهار (LTE/۴G) را در ۵۰ کشور دارند.

به گزارش آرمان اقتصادی، خدمات رومینگ نسل‌ چهار یا LTE ایرانسل در ۵۰ کشور و ۶۸ اپراتور در دسترس مسافران ایرانی که به خارج از کشور سفر می‌کنند، قرار دارد. ایرانسل پیش از این شبکه خدمات رومینگ نسل سه یا ۳G را در ۱۴۹ کشور و با ۲۷۳ اپراتور برقرار کرده بود.

همچنین مشترکان ۶۵ اپراتور از ۴۵ کشور جهان می‌توانند در زمان سفر به ایران از خدمات رومینگ نسل ۴ ایرانسل (LTE/۴G) و مشترکان ۲۶۹ اپراتور از ۱۴۶ کشور می‌توانند از خدمات رومینگ نسل ۳ ایرانسل (۳G) استفاده کنند.

همچنین بخوانید

مشترکان ایرانسل که قصد سفر به خارج از کشور دارند، می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/roaming و با جست‌وجوی کشور مقصد، از برقراری خدمات رومینگ با اپراتورهای کشور مد نظرشان اطمینان پیدا کنند. مشترکان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری *۱۱۱۱*۱# از سیم‌کارت خود و یا با استفاده از نرم‌افزار کاربردی «ایرانسل من» پیش از خارج شدن از ایران خدمات رومینگ خود را فعال کنند.

مشترکان ایرانسل علاوه بر مراجعه به وب‌سایت، می‌توانند از شماره ایرانسلی خود، نام کشور مقصد را (به فارسی یا انگلیسی) به شماره ۵۵۵ ارسال و تعرفه‌های رومینگ کشور مقصدشان را دریافت کنند.همچنین امکان افزایش شارژ و مدیریت حساب ایرانسلی، از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۷* و یا استفاده از نرم افزار کاربردی یا نسخه‌ وب نرم‌افزار «ایرانسل من» به نشانی my.irancell.ir امکان‌پذیر است.

بنا بر اعلام، خدمات رومینگ نسل چهار ایرانسل (LTE/۴G)، بزرگترین اپراتور دیتای ایران در کشورهای ارمنستان، اتریش، بلژیک، دانمارک، آلمان، کره جنوبی، نروژ، عمان، روسیه، عربستان، آفریقای جنوبی، سوئد، تایوان، ترکیه، امارات، کویت، فرانسه، گرجستان، آذربایجان، تایلند، چین، جمهوری چک، ایتالیا، مصر، تاجیکستان، سریلانکا، رومانی، قطر، افغانستان، اسپانیا، هنگ کنک، جزایر موریس، لوکزامبورگ، ایسلند، اردن، استرالیا، سوییس، اوگاندا، ژاپن، مجارستان، کامرون، سنگاپور، بلغارستان، قزاقستان، انگلستان، اندونزی، کرواسی، قبرس، الجزایر و نپال به مشترکان ایرانسل ارائه شده است.

ایرانسل اعلام کرده که همواره بسته‌های متنوعی برای مشترکان در کشورها و اپراتورهای مختلف ارائه می‌کند که در کد دستوری *۱۱۱۱*۳#، نرم افزار کاربردی «ایرانسل من» و صفحه رومینگ وب‌سایت ایرانسل در دسترس است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا