امور زیربناییراه و ساختمان

مدعیانی که می‌گویند خلبان‌ها تحت فشار هر پروازی را انجام می‌دهند اسناد ارایه کنند

رییس سازمان هواپیمایی گفت: کسانی که مدعی هستند خلبان ها تحت فشار هستند تا در هر شرایطی پرواز داشته باشند اسناد ارایه کنند.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، علی عابدزاده در حاشیه مراسم ترحیم جان باختگان پرواز تهران – یاسوج در پاسخ به سوال خبرنگار اقتصادی ایلنا مبنی بر اینکه برخی نمایندگان مجلس می گویند خلبان‌ها تحت فشار هستند در هر شرایطی پرواز را انجام دهند، اظهار داشت: هر کسی که مدعی است باید مدارک و اسنادش را به سازمان هواپیمایی ارسال کند.

وی درباره آخرین گزارش‌ها ازبررسی حادثه وقوع سانحه هواپیمای تهران – یاسوج گفت: اولین گزارش‌ها را از بررسی این سانحه انتشار کردیم و به اطلاع مردم رساندیم .

رییس سازمان هواپیمایی افزود: با حضور همکاران سازمان هواپیمایی و کارشناسان ستادی برای بررسی این موضوع تشکیل شده است و باید ابعاد مختلف بررسی شود .

عابدزاده همچنین در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه برخی نمایندگان مجلس می‌گویند مدیران سازمان هواپیمایی برای التیام افکار عمومی باید استعفا بدهند اظهار داشت: هر کسی که چنین حرفی را زده است باید پاسخگو این سوال باشد و از همان‌ها موضوع استعفا را پیگیری کنید.

ادامه

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا