بانکبانک و بیمه

راه خطای کمتر در فرآیند پرداخت تسهیلات


معاون اعتبارات و بین الملل بانک مهر اقتصاد در همایش آموزشی روسای دوایر اعتبارات ادارات امور شعب استان ها ارزیابی صحیح املاک را موضوع بسیار مهمی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ecoideal)، ایرج نیک اختر_ معاون اعتبارات و بین الملل _ در این همایش آموزشی که با موضوع کارشناسی و ارزیابی املاک برگزار شد، ضمن اشاره به ارزش ها و توانمندی کارکنان بانک مهر اقتصاد، اظهار داشت: مسئولین اعتبارات باید قبل از ارائه تسهیلات و تکمیل سیر مراحل قانونی نسبت به ارزیابی املاک شناخت و دقت کافی داشته باشند تا فرآیند پرداخت تسهیلات هرچه سریعتر و با خطای کمتر صورت گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: لزوم دانش ارزیابی املاک موضوع بسیار مهمی است زیرا می تواند از خسارت های ناشی از عدم ارزیابی صحیح و ریسک را برای سازمان کاهش دهد.
نیک اختر در پایان عنوان کرد: یک ارزیابی صحیح می تواند از آسیب های احتمالی در سال های آتی جلوگیری کند؛ چه بسا گاهی دیده می شود ملکی به علت ارزیابی غلط پس از گذشت سال ها هنوز به قیمت ارزیابی شده گذشته نرسیده که این خود موجب ضرر و زیان برای بانک می شود.
معاون اعتبارات و بین الملل در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر تسلط کارکنان به دستورالعمل ها و ابلاغیه های بانک، ابراز داشت: امروزه صنعت بانکداری با کار و زندگی مردم گره خورده است بنا بر این میزان رضایتمندی مشتری مهم ترین مولفه در موفقیت یک بنگاه اقتصادی به شمار می رود لذا همواره باید برنامه های منسجم و دقیقی برای جذب، نگهداشت و افزایش رضایتمندی آنها داشته باشیم.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا