بانکبانک و بیمه

پست بانک اولین حامی محیط زیست


پست بانک به عنوان نخستین و بزرگترین حامی محیط زیست در شبکه بانکی کشور، نخست طی تفاهمنامه ای به نوسازی ۳۵۴ دستگاه از ناوگان حمل و نقل درون شهری پرداخت و در تفاهمنامه ای دیگر اعطای تسهیلات برای احداث مزرعه و نیروگاه های خانگی در کشور را بر عهده گرفت.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)،براساس تفاهم نامه منعقده بین پست بانک ایران و شرکت مدیریت پروژه نیروگاه های سولار برای احداث مزرعه و نیروهای خانگی و خرید تضمینی آن توسط شرکت توزیع نیروی برق منطقه ای، تسهیلات ویژه ای پرداخت می شود.
مطابق این تفاهم نامه تسهیلات مذکور ازمحل منابع صندوق توسعه ملی و سایر منابع بانک به متقاضیان واجد شرایط در سراسر کشور اعطا می شود.
علاوه بر آن، براساس تفاهم نامه دیگری که پست بانک با سازمان شهرداری ها و دهیاری ها جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور منعقد کرده است با پرداخت مبلغ ۱۷۵ میلیارد و ۷۴۲.۵میلیون تومان، امکان خرید ۲۸۶ دستگاه اتوبوس و ۶۸ دستگاه مینی بوس درون شهری جمعا به تعداد ۳۵۴ دستگاه را برای متقاضیان فراهم کرد که در مراسمی به همین مناسبت به جمعی از متقاضیان کلید خودروهای نو تحویل شد.
پست بانک ایران به عنوان اولین و بزرگترین بانک کشور در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی و کمک به حفظ محیط زیست و توسعه انرژی های تجدیدپذیر در حوزه دانش بنیان از این حوزه حمایت کرده است.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا