خودروصنعت، معدن، تجارت

معرفی خودروی مفهومی جدید سانگ‌یانگ +عکس

سانگ‌یانگ رسما تصاویر یک مدل مفهومی خود با نام "ئی- سیو" را در نمایی سایه روشن منتشر کرد.

به گزارش "کاراسکوپ"، پس از مدل‌های مفهومی KEV1 و KEV2 سانگ‌یانگ در اقدامی جالب از مدل مفهومی  e-XIV رونمایی کرد و پس از آن به سراغ کانسپتی از خانواده تیوولی رفت و به نمایش مدل تیوولی  EV-R پرداخت تا در دنیای قدرتمند خودروها، خوب جلوه کند.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از عصرایران، این بار در دنیای اقدام و عمل، سانگ‌یانگ پنجمین مدل مفهومی شاسی‌بلند‌هایش در قالب یک مدل الکتریکی و با نام "خودرو اینترفیس هوشمند"یا همان نام اختصاری "ئی- سیو" ارائه می‌کند و آن را در ۶ مارس در نمایشگاه خودرویی ژنو در معرض دید عموم قرار خواهد داد.

خودرو مفهومی سانگ یانگ

سانگ‌یانگ اعلام کرده که این SUV کوچک نقش اساسی در شکل‌گیری زبان طراحی شاسی‌بلندها و خودروهای الکتریکی نسل بعدی‌اش دارد و رویکرد سانگ‌یانگ برای حرکت به سمت خودروهای الکتریکی، ارتباطی و خودران را نشان می‌دهد.

خودرو مفهومی سانگ یانگ

در نگاهی اجمالی به این خودرو می‌توان دریافت که جلوپنجره جدید، چراغ‌های باریک و ظریف درنمای خودرو، ظاهر اسپورت و گلیگیرهای قوس‌دار در زبان طراحی آینده سانگ‌یانگ تعریف شده‌اند. با این وجود شگفت‌زده نخواهیم شد اگر بسیاری از این ویژگی‌ها در نسخه تولیدی خودرو دیده نشود.

خودرو مفهومی سانگ یانگ

قدرت این خودرو از یک موتور الکتریکی با توان تقریبی ۱۸۷ اسب‌بخار گرفته می‌شود و می‌تواند بیشینه سرعت خودرو را به ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت برساند. سانگ‌یانگ ادعا می‌کند این مدل مفهومی با یک بار شارژ مسافتی حدود ۴۵۰ کیلومتر را طی می‌کند و با توجه به فناوری‌های جدیدی در کمتر از ۵۰ دقیقه ۸۰ درصد ظرفیت باتری‌هایش تکمیل خواهند شد.

خودرو مفهومی سانگ یانگ

در حالی که ابعاد این خودرو کمی از کوراندو بزرگتر است، انتظار داریم  نسل جدیدی از موسوهای سانگ‌یانگ از دل این مدل مفهومی بیرون بیاید.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا