خودروصنعت، معدن، تجارت

روی دیگر خودروهای چینی +فیلم

آیا تصور شما از خط تولید یک کارخانه خودروسازی محیطی پر سر و صدا با تعداد زیادی کارگر با لباس‌های روغنی و سوله‌ای است که در هر گوشه آن روغن ریخته شده است؟

پایگاه خبری آرمان اقتصادی _ سمانه برمخ‌شاد؛ این ویدئو را ببینید تا تصورتان نسبت به خط تولید خودرو تغییر کند. در این کارگاه قاعده این است: "از دریافت، تولید و عرضه محصولات تاییدنشده بپرهیزید"

در این ویدئو  سایت گریت وال یکی از مراکز تولید خودروی گریت وال موتورز، شرکتی چینی است که در اوایل دهه چهارم عمر خود به سر می‌برد را می‌بینید.

 استفاده از ربات‌های هوشمند برای جابه‌جایی و ارسال قطعات، جوشکاری و رنگ  خودرو از ویژگی‌های منحصر به فرد این خط تولید است.

گریت وال موتورز که از آن به عنوان بزرگترین تولید کننده خودروهای شاسی بلند در چین یاد می‌شود،  خودروهایی با  سه برند هاوال، گریت‌وال و وِی را به بازارهای جهانی عرضه می‌کند و به زودی با همکاری بهمن موتور سه شاسی بلند H2 ، H6  و H9  از برند هاوال را در بازار ایران عرضه می‌کند.

اگرچه در خیابان‌های چین عمده خودروها از برند‌های مطرح مانند آئودی، بنز، ب ام و، فولکس هستند و چینی‌ها تمایلی به استفاده از خودروهای چینی ندارند، اما خودروهای تولیدی این برند  در شهرهای چین بسیار دیده می‌شود.

قطعا هاوال نظر تان را نسبت به خودروهای چینی تغییر خواهد داد.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا