بانکبانک و بیمه

بازدید مدیرعامل بانک ملت از روزنامه اطلاعات


مدیرعامل بانک ملت از اعلام آمادگی این بانک برای همکاری های هرچه بیشتر با روزنامه اطلاعات خبر داد و اظهار داشت: موسسه اطلاعات همواره یار بانک ملت بوده است.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ecoideal)، دکتر محمد بیگدلی در دیدار با سید محمود دعایی مدیرمسوول روزنامه اطلاعات و بازدید از بخش های مختلف این روزنامه، به تعاملات و سوابق خوب همکاری این بانک با روزنامه اطلاعات اشاره کرد و گفت: امروزه در موقعیتی قرارداریم که برخی از رسانه ها تعهدات حرفه ای خود را کنار گذاشته اند ولی موسسه اطلاعات همواره با استقامت، یار و یاور نظام بانکی به ویژه بانک ملت بوده است.

وی افزود: برای همکاری های متقابل با این موسسه بزرگ در بخش های مختلف، آمادگی خود را اعلام می کنیم.
سید محمود دعایی، مدیرمسوول روزنامه اطلاعات هم با اشاره به تاریخچه شکل گیری این روزنامه و سابقه ۹۲ ساله اش گفت: روزنامه اطلاعات از ابتدا با بانک ملت تعامل خوبی داشته است که امیدواریم این تعامل افزایش یابد.
وی با تاکید بر اینکه از دوستان بانک ملت خاطرات خوبی دارد افزود: احداث محل جدید و توسعه موسسه اطلاعات با همکاری بانک ملت بوده و این موسسه همواره مورد مساعدت ها و همیاری های دیرینه این بانک است.
در این جلسه مدیرعامل بانک ملت و هیات همراه از سالن همایش ها، دفتر ریاست، تحریریه، لیتوگرافی، موزه و مخزن آرشیو روزنامه اطلاعات بازدید کردند.
در این دیدار، حسن روستا رییس هیات مدیره، علیرضا لگزایی و حمید تاجیک اعضای هیات مدیره و علی اکبر صابریان رییس اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی، مدیر عامل بانک ملت را همراهی می کردند.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا