انرژی

احتمال دیده شدن لکه سیاه ناشی از سقوط هواپیما در منطقه دنا/پیدا شدن لاشه هواپیما قطعی نیست

بر طبق گفته یکی از اعضای هلال احمر، احتمالا یک لکه سیاه که می‌تواند ناشی از سقوط هواپیما باشد میان روستای نقل و دنگزو در منطقه دنا مشاهده شده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا، چند تیم کوهنوردی در حال اعزام به منطقه مورد نظر هستند تا موضوع را مورد بررسی قرار دهند. موضوع ذکر شده تنها در حد حس و گمان است.

غلام علی اقایی، مدیر روابط عمومی هلال‌احمر سمیرم به خبرنگار اعزامی ایسنا گفت: کوهنوردان تا ارتفاع ۲۲۰۰  متری رشته کوه دنا بالا رفتند و تاکنون اثری از لاشه هواپیمای سانحه دیده یافت نشده است. 

همچنین بخوانید

وی افزود: چندین بالگرد نیز در حال جستجو در مناطق احتمالی برخورد هواپیمای سانحه دیده هستند اما تاکنون این جستجو به نتیجه نرسیده است.

سلیمی، بخشدار دنا کوه با اشاره به اینکه تاکنون اثری از لاشه هواپیما یافت نشده است، گفت: خواستار شده ایم موضوع احتمالی یافته شدن اثری از لاشه هواپیما بررسی شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان نیز در خصوص پیدا شدن لاشه هواپیما گفت: خود بنده در بالگرد بودم و یک نفر فقط احساس کرده است که در منطقه مذکور چیزی مشاهده کرده ولی لاشه بودن آن قطعی نیست چراکه ما از داخل بالگرد چیزی رویت نکردیم.

محسن مومنی در گفت و کو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: پیدا شدن لاشه هواپیما قطعی نیست و این فقط بر اساس یک احساس است و ما از داخل بالگرد چیزی رویت نکرده ایم.
انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا