بانکبانک و بیمه

روسای موفق شعب بانک رفاه معرفی و مورد تقدیر واقع شدند

در هشتمین گردهمایی رؤسای موفق شعب بانک های کشور، رؤسای موفق شعب بانک رفاه معرفی و مورد تقدیر واقع شدند.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، در این مراسم که به همت مؤسسه عالی آموزش بانکداری و با حضور مدیران عالی بانک مرکزی مدیران بلند پایه نظام بانکی و روسای موفق شعب بانک ها برگزار شد، روسای شعبی که در شاخص های مختلف عملکردی، حائز بهترین عملکرد شده اند، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

حسین رحمتی عضو هیات مدیره بانک رفاه در نشست روسای موفق شعب ضمن قدردانی از عملکرد آن ها گفت: بسیار مفتخریم که همکاران سخت کوش و پرتلاش بانک رفاه در حوزه صف در بین سایر بانک ها می درخشند.

وی با بیان اینکه نگاه عمیق به امور، تلاش، خلاقیت و نوآوری و استعداد کارکنان شعب برتر باعث کسب رتبه شده است، افزود: سازمان های موفق دارای نیروهای تحلیل گر-هوشمند و شاداب هستند که این ویژگی ها نیز در کارکنان شعب برتر وجود دارد زیرا این سرمایه های انسانی می توانند به درستی از منابع مادی و معنوی استفاده کنند و باعث پویایی و رشد سازمان خود می شوند.

عضو هیات مدیره بانک رفاه در ادامه یادآور شد: بانک مرکزی براساس چهار محور اصلی مالی، مشتری، فرآیندها و یادگیری ارزیابی انجام داده است. از بعد مالی تعادل در منابع و مصارف،درآمد و هزینه، رعایت ضوابط و مقررات براساس استانداردهای تعریف شده، رسیدگی به مطالبات، ریسک پذیری منطقی و توجه به سودآوری باید مدنظر قرار گیرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا