بانکبانک و بیمه

موفقیت های بانک صنعت حاصل کارگروهی


مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: موفقیت های این بانک حاصل همدلی، همفکری و کارگروهی همه همکاران است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)، وی که در گردهمایی سراسری مدیران ستاد و شعب سخن می گفت ضمن برشمردن موفقیت های بانک یادشده در سال ۱۳۹۶ گفت: یکی از دستاوردهای ما در این سال، عملیاتی ساختن سیستم ‍(Core Banking) است، اگر این امر تحقق نمی یافت و یا تکمیل نمی شد ادامه فعالیت ما در سطح بین المللی با مشکل مواجه می شد.

وی با تاکید بر این که اقدامات بانک صنعت و معدن در سطح جهانی توسط موسسات مالی و اعتبارسنجی در حال رصد است، از روسای شعب خواست تا با به کارگیری سیستم های نوین بانکداری و تسلط بر آن ها موجب انطباق فرایندهای فعالیت بانک صنعت و معدن با سطوح بین المللی شوند.
افخمی در ادامه افتتاح LC و فعال شدن قرارداد ۱ و نیم میلیارد دلاری با اگزیم بانک چین برای برقی سازی قطار تهران مشهد را از موفقیت های دیگر بانک صنعت و معدن در سال ۹۶ برشمرد که اولین قرارداد پس از برجام است و موجب شاخص ساختن موقعیت این بانک در فعالیت بین المللی شده است.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن عملیاتی شدن ۳ طرح آب شیرین کن در جنوب کشور را که در سال جاری با تسهیلات بانک صنعت و معدن عملیاتی شده و در حال اجراست حائز اهمیت دانسته و افزود: با این کار شما آب و زندگی را به فلات ایران آورده اید زیرا اگر آب به صنایع ما در استان های کم آب نرسد این صنایع به سمت تعطیلی پیش خواهند رفت.
افخمی ارتقا رتبه ایران توسط (OECD) از ۶ به ۵ را نتیجه پرداخت بدهی کشورمان توسط بانک صنعت و معدن به بیمه هرمس و ساچه دانست و گفت: اقدامات بانک صنعت و معدن برای بهبود جایگاه کشورمان در سطح بین المللی موثر بوده است.
این مدیر بانکی گفت: یکی از کارهای بزرگ بانک صنعت و معدن آن بود که توانست با فروش ۵۱ درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن، به عنوان اولین بانک دولتی سیاست دولت را برای خروج از بنگاه داری عملیاتی کند.
افخمی از واگذاری اختیارات به سرپرستی ها و شعب بانک صنعت و معدن به عنوان یکی از سیاست های این بانک یاد کرد و گفت: همکاران ما در استان ها با استفاده بهینه از اختیارات تفویض شده و پاسخگویی در قبال تصمیماتی که می گیرند می توانند اختیارات بیشتری را دریافت کنند.
وی گفت: استراتژی ما این است که همیشه اولین و بهترین باشیم و برای رسیدن به این هدف باید ذهن خود را با آگاهی تقویت کنیم.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن تصریح کرد: کیمیاگری تبدیل مس به طلا نیست بلکه تبدیل جهل به آگاهی، یاس به امید و غم به شادی است.
افخمی بیان داشت: ما بیش از اینکه به دنبال مهم بودن باشیم باید خواهان مفید بودن باشیم. ما باید همگام و همصدا بوده و کاری کنیم که برای کشورمان عظمت بیاوریم.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا