امور زیربناییراه و ساختمان

کمیسیون عمران درباره علل سانحه هواپیمای تهران-یاسوج را به هیات‌رییسه گزارش دهد / حضور ۳ نماینده مجلس در جلسه ستاد بحران سازمان هواپیمایی

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رییس کمیسیون عمران، نمایندگان یاسوج و گچساران در جلسه ستاد بحران سازمان هواپیمایی شرکت کردند، از کمیسیون عمران مجلس خواست که گزارشی در این رابطه تهیه کرده و تقدیم هیات رییسه کند.

همچنین بخوانید

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، علی مطهری در جریان نشست علنی امروز مجلس که به بررسی لایحه بودجه سال آینده کل کشور اختصاص داشت، با اشاره به سانحه هوایی امروز هواپیمای تهران-یاسوج و سقوط این هواپیما در شهرستان سمیرم، اعلام کرد: مطلع شدیم هواپیمای تهران-یاسوج در مسیر خود سقوط کرده و تعدادی از هموطنان جان خود را از دست دادند.

این عضو فراکسیون امید مجلس خاطرنشان کرد: آقای رضایی جهرمی، رییس کمیسیون عمران، غلام محمد زارعی نماینده یاسوج و غلامرضا تاجگردون به‌همراه معاون وزارت راه در جلسه ستاد بحران سازمان هواپیمایی شرکت کردند.

نایب رییس مجلس همچنین گفت: از کمیسیون عمران مجلس می‌خواهیم که گزارشی را درباره علت این حادثه تهیه و به هیات رییسه مجلس ارائه دهد.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا