بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

مشاهده موجودی کارت‌های عضو شتاب از طریق ماناپی

مشاهده موجودی حساب تمامی کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، از هفتم بهمن ماه سال جاری در اپلیکیشن ماناپی فعال شد.

به گزارش آرمان اقتصادی، در بخشنامه جدید بانک مرکزی به شبکه بانکی، از شنبه ۷ بهمن ماه اعلام مانده حساب در اپلیکیشن های موبایلی امکان پذیر و به دنبال آن، سرویس مانده‌گیری روی اپلیکیشن ماناپی فعال شد.

ماناپی، اپلیکیشنی برای خرید شارژ، بسته‌های اینترنتی، پرداخت قبوض، کارت به کارت و موجودی حساب است و نسبت به سایر اپلیکیشن‌های فعال در حوزه پرداخت عملکردی متفاوت دارد. کاربران با استفاده از ماناپی می‌توانند شارژ همراه اول، ایرانسل و رایتل برای خود یا دیگران، بسته اینترنتی روزانه، هفتگی و ماهانه خریداری، قبوض خود را به راحتی پرداخت و حتی در سرعت و امنیت بالا پول کارت به کارت کنند.

همچنین به تازگی موجودی کارت به خدمات ماناپی اضافه شده است و افراد می توانند موجودی هر یک از حساب های خود را دریافت کنند.

مهمترین مزیت ماناپی نسبت به اپ‌های دیگر، قابلیت گیمیفیکیشن جذاب و واقعی آن است که در قسمت ماشین جایزه ۱۵ مرحله و بیش از ۵۰ جایزه وجود دارد. کاربران می توانند با کسب امتیاز شانس خود را برای برنده شدن یک دستگاه آیفون، تبلت، پاوربانک و ساعت هوشمند محک بزنند.

علاقه‌مندان برای دریافت لینک دانلود اپلیکیشن ماناپی در نسخه‌های اندروید و IOS می‌توانند به وب‌سایت http://bit.ly/manadlpg  مراجعه کنند.

منبع

ایبِنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا