بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

عملکرد شعب بانک کشاورزی استان بوشهر

شعب بانک کشاورزی در استان بوشهر طی سال ۹۵ به تعداد ۱۵ هزار و ۷۳ فقره تسهیلات پرداخت کردند.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، براساس گزارش اعلام شده از سوی شعب بانک کشاورزی استان بوشهر، این بانک در سال ۹۵ به تعداد ۱۵۰۷۳ تسهیلات به ارزش ۴.۸۸۰.۷۸۴ میلیون ریال به فعالیت های مختلفی پرداخت کرده که بررسی این تسهیلات نشان دهنده این است که خدمات و بازرگانی ۱۸۴۷ پرونده به ارزش۴۸۹.۶۱۰ میلیون ریال و همچنین بخش شیلات و آبزیان ۴۶۳ فقره به ارزش ۴۴۷.۲۷۷ میلیون ریال و پرداخت ۹۰.۸۳۰ میلیون ریال به تعداد ۱۹ فقره در بخش بنگاه کوچک و متوسط اقتصادی زود بازده به ثبت رسیده است.

علاوه بر این در سال ۹۶ نیز ۱۴۱۱ فقره تسهیلات به ارزش ۳۷۴.۰۱۸ میلیون ریال در بخش خدمات و بازرگانی، ۲۷۸.۱۸۸ میلیون ریال به تعداد ۲۷۹ فقره در بخش شیلات و آبزیان و همچنین ۱۱ فقره تسهیلات به ارزش ۳۵.۳۳۶ میلیون ریال در بخش بنگاه کوچک و متوسط اقتصادی زود بازده و در مجموع در ۱۰ ماهه سال جاری ۳.۶۵۵.۷۲۷ میلیون ریال تسهیلات از سوی این بانک پرداخت شده است.

در همین راستا، این بانک تا پایان دی ماه ۱۳۹۶، ۶۸۴ میلیارد ریال تسهیلات به ۲ فقره به بخش پرورش ماهی در قفس اختصاص داده که در این خصوص می توان به شرکت آرام صید بوشهر اشاره کرد که این شرکت متشکل از سه بخش پرواربندی، تولید و تکثیر بچه ماهی و فرآوری در حال فعالیت است.

توسط این شرکت در هر برداشت که در هر سال ۳ بار انجام می شود، ۲ هزار تن برداشت صورت می گیرد،  یعنی در مجموع هر سال پرورش ۶ هزار تن ماهی صورت انجام می شود. تمام تجهیزات این شرکت وارداتی و توسط کارشناسان بومی راه اندازی و در حال بهره برداری است.

هزینه پروژه ۹۸۰ میلیارد ریال پیش بینی شده بود که مقرر شد ۶۶۵ میلیارد ریال از سوی بانک کشاورزی و از محل صندوق توسعه ملی تامین شود و تاکنون ۴۷۰ میلیارد ریال از سوی این بانک پرداخت شده و مابقی نیز در ادامه پروژه پرداخت خواهد شد. لازم به ذکر است این پروژه ظرفیت اشتغالزایی ۱۹۰ نفر را دارد.

منبع

ایبِنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا