بورسبورس کالا

انعقاد ۲۶ هزار قرارداد آتی سکه در بورس‌کالا

 

معامله‌گران بازار آتی سکه روز معاملاتی گذشته یعنی پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه ۲۶هزار قرارداد برای تحویل ماه‌های آینده به ارزش چهار هزار و ۲۸۹ میلیارد ریال منعقد کردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، پنجشنبه پیش قرارداد آتی سکه طلا تحویل اسفند ماه امسال، ۷۱۹ قرارداد منعقد شد که قیمت تسویه سکه روی رقم یک میلیون و ۵۴۲ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین بخوانید

در سررسیدهای اردیبهشت و تیرماه سال آینده نیز به ترتیب ۲۸۳ و ۲۸۳ قرارداد به ثبت رسید که بهای سکه برای تحویل اردیبهشت ماه یک میلیون ۵۶۴ هزار تومان و برای تحویل تیرماه سال آینده یک میلیون و ۵۸۷ هزار تومان بود.

همچنین دو سررسید دورتر بازار که به طور معمول بیشترین حجم قراردادها به این دو سررسید اختصاص دارد، موعد تحویل شهریور و آبان ماه سال آینده هستند که پنجشنبه گذشته در سررسید شهریور دو هزار و هفتاد قرارداد و در سررسید آبان ۹۷ بالغ بر ۲۲ هزار و ۸۲۹ قرارداد بر تابلوی معاملات درج شد.

بهای سکه در قرارداد تحویل شهریور سال آینده یک میلیون و۶۱۷ هزار تومان معامله شد و در قرارداد آبان ماه سال ۹۷ نیز معامله‌گران شاهد ثبت سکه یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومانی بر تابلوی معاملات بودند.

 

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا