بانکبانک و بیمه

جوایز جشنواره پذیرندگان شرکت پرداخت الکترونیک سداد اهدا شد

جوایز جشنواره پذیرندگان شرکت پرداخت الکترونیک سداد طی مراسمی اهدا شد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این مراسم که با حضور منوچهر رضانیا عضو هیات مدیره شرکت پرداخت الکترونیک سداد و  امیر حسین داوودیان معاون توسعه کسب و کار این شرکت، یحیی حبیبی رئیس اداره امور شعب غرب تهران و جمعی از مسئولان بانک برگزار شد، جوایز چندین دوره این جشنواره به برندگان اهدا شد.

 به ارائه گزارش عملکردی  از این اداره پرداخت و در ادامه جوایز برندگان این جشنواره تا دوره بیست و چهارم آن به برندگان حاضر در جلسه اهدا شد.

در این جشنواره که با هدف تشویق پذیرندگان به تهیه و استفاده بیشتر از کارتخوان های متصل به حساب های بانک ملی ایران از تاریخ اول شهریور ماه امسال شروع شده است، هر هفته به قید قرعه به سه نفر از پذیرندگان متصل به حساب های بانک ملی ایران سه جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی اهدا می شود.

این جشنواره که تا کنون  ۲۴ دوره از قرعه کشی های هفتگی آن برگزار شده است، تا تاریخ ۲۹ اسفند ماه سال جاری ادامه دارد و دارندگان پایانه های فروش می توانند شانس خود را در ادامه این جشنواره برای برنده شدن جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی و جایزه ویژه این جشنواره امتحان کنند.

لازم به ذکر است جایزه ویژه این جشنواره یک دستگاه خودروی بنز می باشد که در پایان این جشنواره به قید قرعه به یکی از پذیرنگان اهدا خواهد شد.  

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا