بانکبانک و بیمه

افتتاح ۳شرکت با تسهیلات بانک صنعت


همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی شرکت پرسیا رزین آبنوس با حضور تباداراستاندار فارس ، همتی رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان فارس وجمعی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مقامات استانی با تسهیلات بانک صنعت ومعدن در شهرک بزرگ صنعتی شیراز به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)، این واحد تولیدی با بهره مندی از ۴۸ میلیارد ریال تسهیلات بانک صنعت ومعدن شعبه شهرک بزرگ صنعتی شیرازبه اجرا در آمده است.

با بهر برداری از این واحد صنعتی برای بیش از ۴۸ نفر بطور مستقیم وبیش از ۲۰۰ نفر بطور غیر مستقیم اشتغال ایجاد گردیده وتاثیر مثبتی در فضای کسب وکار استان بوجود آمده است.
 
شرکت شهر آرا بتن با تسهیلات بانک صنعت ومعدن افتتاح شد
همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی شرکت شهر آرا بتن با حضور تباداراستاندار فارس، همتی رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان فارس وجمعی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مقامات استانی با تسهیلات بانک صنعت ومعدن در شهرک بزرگ صنعتی شیراز به بهره برداری رسید.
این واحد تولیدی با بهره مندی از حدود ۶ میلیارد تومان تسهیلات بانک صنعت ومعدن به اجرا در آمده است.
با بهر برداری از این واحد صنعتی برای بیش از ۵۰ نفر اشتغال ایجاد گردیده وتاثیر مثبتی در فضای کسب وکار استان بوجود آمده است.
 
شرکت شیمی اکسیر بوستان با تسهیلات بانک صنعت و معدن افتتاح شد
همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ایران شرکت شیمی اکسیر بوستان با حضور صالحی نیا معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت ، صادقی استاندار قم ، امیرآبادی نماینده مجلس و جمعی از مقامات استانی و با تسهیلات بانک صنعت و معدن در شهرک صنعتی محمود آباد قم به بهره برداری رسید.
این واحد تولیدی که با بهره مندی از ۸ میلیارد تومان تسهیلات بانک یاد شده به اجرا درآمده سالانه ۱۰ هزارتن سولفات پتاسیم و ۱۲ هزارتن اسیدکلریدریک تولید می کند.
شرکت شیمی اکسیر بوستان برای ۳۰ نفر اشتغال ایجاد کرده و تاثیر مثبتی در فضای کسب و کار منطقه دارد.
گفتنی است ، صنایع کوچک و متوسط استان قم مبلغ ۱۷۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن دریافت کرده اند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا