بانکبانک و بیمه

افتتاح شعبه شارستان کیش بانک ملی


همزمان با فرا رسیدن سی و نهمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شعبه شارستان کیش با حضور عضو هیات مدیره بانک ملی ایران افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ecoideal)، در مراسم افتتاح این شعبه که اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور، اسحاق یوسف نژاد رئیس اداره کل حقوقی بانک، مسئولان اداره امور شعب استان هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی و مردم منطقه حضور داشتند، برات کریمی متعلق بودن به همه مردم را جزو افتخارات بانک ملی ایران دانست و افزود: هر جا شعب این بانک افتتاح شده با استقبال گسترده مردم مواجه گشته است و این تعلق خاطر مردم، تعهد کارکنان بانک ملی ایران برای ارائه خدمات بهتر را بیشتر می‌کند. 

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به اهمیت مشتریان در شرایط حاضر توضیح داد: در عرصه بانکداری، داشتن مشتریان متعصب، علاقه مند و وفادار یک مزیت شده است. در واقع در فضای پر تحرک حال حاضر ممکن است خدمتی که در بانکی ارائه می شود توسط بانک های دیگر نیز عرضه گردد و حتی بانک های دیگر بخش هایی به آن خدمت اضافه کنند و آن را ارتقا دهند اما وفاداری و علاقه مندی همیشگی مشتریان به بانک قابل رقابت نیست.
کریمی اضافه کرد: رسیدن به این مهم نیازمند خدمت صادقانه، ارتقای کیفیت خدمات و سرویس های ارائه شده و تکریم مشتریان است.
وی با اشاره به پیشرفت های دنیای امروز از یک سو و اهمیت درک نیاز و رضایت مشتری از سوی دیگر، بیان کرد: با توجه به این موارد بانک ملی ایران به دنبال ارائه خدمات متنوع و جدید است که بتواند در مردم و مشتریان رضایت ایجاد کند. به همین منظور در کنار دو خدمت بزرگ "سامانه بام" و "پیام رسان بله" طرح های جدیدی هم توسط بانک ملی ایران ارائه شده است.
کریمی ادامه داد: از جمله محصولات و خدمات جدید بانک ملی ایران می توان به ۱۰ محصولی که به تازگی در بانک معرفی و راه اندازی شده اند از جمله حساب ملی سکه، توریست کارت، دستگاه VTM، دستگاه CRS ، رمز یک  بار مصرف ملی کارت، ملی فاند، ملی بازار، باجه جوانه ها، بانک آفیسر و شعبه سیار اشاره کرد که با حوزه بانکداری دیجیتال مرتبط هستند.
وی به اهمیت طرح بانک آفیسر اشاره کرد و گفت: بانک آفیسر یک محصول پیشرو و کارآمد بانکی منحصر به بانک ملی ایران است که شعب منتخب در سراسر کشور به صورت مستمر باجه ای را به این امر اختصاص خواهند داد تا بتوانند در بازار رقابتی دنیای امروز سهم بیشتری از مشتریان را با رضایت بالاتر به خود اختصاص دهند.
این عضو هیات مدیره در ادامه با تاکید بر اهمیت جذب منابع ارزان قیمت در بانک، گفت: علاوه بر اینکه باید به دنبال جذب چنین منابعی باشیم، فروش املاک مازاد و تملیکی بانک  نیز به عنوان یک راهکار مناسب برای چابک تر شدن بانک و افزایش نقدینگی باید مورد نظر قرار بگیرد. ما در چند سال گذشته با شرایط مختلفی سعی در فروش املاک مازاد خود داشته ایم تا بتوانیم نقدینگی بانک را افزایش داده و با خروج از بنگاهداری به سمت ارائه سرویس بهتر به مشتریان خود برویم.
در ادامه این مراسم اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور نیز به بدیع بودن و جذابیت طرح بانک آفیسر بانک اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه طرح بانک آفیسر قائل به زمان نیست، می تواند بسیاری از نیاز های مشتریان را تامین کند، چون نیازهای مالی مردم منحصر به ساعات اداری نمی شود و پاسخگویی در هر ساعتی از شبانه روز منجر به افزایش رضایت مندی مشتریان بانک می شود.
بعد از افتتاح شعبه شارستان، باجه بانک آفیسر شعبه مرکزی کیش و پایگاه مقاومت  بسیج شهید فتحی بزنی حوزه کیش در استان هرمزگان نیز با حضور این عضو هیات مدیره و هیات همراه افتتاح شد.
وی همچنین در این سفر تعدادی از شعب را مورد بازدید قرار داد و با مسئولان و کارکنان این شعب دیدار و گفت و گو کرد.
برات کریمی در ادامه این سفر همچنین با داوود کرمی قائم مقام مدیرعامل و معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش دیدار و گفت و گو کرد.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت ارتباط دو سویه بانک ملی ایران و سازمان منطقه آزاد کیش، بر آمادگی بانک ملی ایران برای توسعه همکاری و ارائه خدمات بانکی تاکید کرد.
در این جلسه داوود کرمی با اشاره به خدمات ارزنده بزرگترین بانک جهان اسلام به سازمان منطقه آزاد کیش، از  خدمات بانک ملی ایران تقدیر کرد و خواستار حمایت این بانک برای توسعه هرچه بیشتر منطقه آزاد کیش شد.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا