بانکبانک و بیمه

حل مشکل تراکنش‌ جایگاه‌داران، بزودی


مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی گفت: برای حل مشکل تاخیر در پرداخت مطالبات جایگاه‌های سوخت، رایزنی هایی صورت گرفته و این مشکل حل می شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ecoideal)، سید محمدرضا موسوی خواه با اشاره به تاخیر ۲۴ ساعته در واریز وجه فروش جایگاه های سوخت، افزود: برای حل این مشکل علاوه بر رایزنی، اعتباری ۴۸ ساعته برای جایگاه ها در نظر گرفته ایم تا جایگاه ها از لحاظ نقدینگی دچار مشکل نشوند.

وی تاکید کرد: آنچه که اکنون جایگاه ها خریداری می کنند به صورت اعتباری در واقع از پول شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی است.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی گفت: البته این تاخیر برای جایگاه هایی که در روز چند بار خرید می کنند مشکلات بیشتری به همراه دارد و به ضرر آنهاست.
موسوی خواه افزود: به همه جایگاه ها، مناطق، انجمن ها و کانون های صنفی جایگاه داران اعلام کرده ایم در زمینه پرداخت از طریق پوز مقاومت نکنند، البته در روز اول این مقاومت وجود داشت، اما بر اساس اطلاعات موجود اکنون در سراسر کشور شبکه شتاب برقرار است و مردم در حال استفاده هستند.
وی تاکید کرد: اگر در جایگاهی مردم با مشکل روبرو شدند با شماره ۰۹۶۲۷ به صورت ۲۴ ساعته تماس برقرار کنند و ما در عرض ۲۴ ساعت به شکایت آنها رسیدگی می کنیم.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی درباره تکلیف کارت سوخت نیز گفت: براساس مصوبه مجلس، عرضه سوخت باید به کارت سوخت باشد و این فرآیند اکنون در جایگاه ها در حال انجام است.
موسوی خواه افزود: چون اکنون فرآورده تک نرخی است. الزام جدی وجود ندارد، اما ما خوشحال می شویم که مردم از کارت سوخت خود استفاده کنند.
وی تصریح کرد: به هر حال این سیستم نوعی سامانه اطلاع رسانی است که می تواند به مدیریت توزیع سوخت کمک کند و ما الزام در استفاده از آن داریم، اما زمانی که فردی بدون کارت به جایگاه وارد می شود، نمی توان برای سوخت گیری وی محدودیت ایجاد کرد.
موسوی خواه افزود: به دلیل سهمیه بندی نبودن سوخت نمی توان این محدودیت را ایجاد کرد و البته قانون نیز این اجازه را نمی دهد.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا