انرژی

احتمال اطفای حریق ساختمان شرکت برق حرارتی تا ساعتی دیگر + فیلم

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به اینکه آتش‌نشانان موفق شدند به حریق در ساختمان وزارت نیرو مسلط شوند، گفت: درصد زیادی از حریق اطفا شده و شاید آخرین ساعات عملیات باشد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، مهدی داوری در مورد آخرین وضعیت اطفای حریق ساختمان وزارت نیرو در خیابان ولیعصر (عج) اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش آتش‌نشانان موفقیت‌های خوبی به دست آوردیم و آنها توانستند نفوذهای بسیار خوبی به طبقه منفی چهار داشته باشند و به حریق مسلط شوند. درصد زیادی از حریق اطفا شده است و شاید آخرین ساعات عملیات باشد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در مورد اینکه حدوداً چقدر طول می‌کشد که عملیات به پایان برسد، گفت: نمی‌توان پاسخ دقیقی داد اما پیش‌بینی من این است که یک تا یک‌ونیم ساعت دیگر عملیات به پایان برسد.

وی در مورد نگرانی‌هایی که درباره ریزش ساختمان وجود داشت و اینکه آیا این نگرانی برطرف شده است نیز گفت: وقتی سازه فلزی باشد، باید احتیاط‌های لازم را در نظر داشت و تا حریق کاملا اطفا پیدا نکند نمی‌توان با اطمینان کامل صحبت کرد. با توجه به اینکه حرارت مقدار زیادی کاهش پیدا کرده، اطمینان خاطر بیشتری داریم.

داوری همچنین گفت: در چند ساعت گذشته حرارت به بالای ۱۰۰ درجه نرسیده است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا