بانکبانک و بیمه

سیف به پاریس می رود


ولی اله سیف رئیس کل بانک مرکزی و عبدالناصر همتی رئیس کل بیمه مرکزی ایران برای شرکت در اجلاس «یورومانی» پاریس با محوریت ایران، حضور می یابند.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)، دومین کنفرانس یورومانی با محوریت ایران فردا (۱۹ بهمن ماه) در فرانسه برگزار می شود؛ در این رویداد اقتصادی صدها سرمایه گذار، بانکدار و مدیران موسسات مالی و بیمه ای از کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی حضور می یابند.

روز گذشته نخستین هیات کارشناسی ایران به سرپرستی «محمد خزایی» معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های فنی و اقتصادی ایران عازم پاریس شد.
گفت و گو در زمینه توسعه همکاری‌های اقتصادی و بانکی با مقام های فرانسوی نیز از جمله مواردی است که در دستور کار این سفر قرار دارد.
این کنفرانس که با همکاری مشترک بانک مرکزی ایران، موسسه یورومانی و بانک سامان برگزار می‌شود، فرصت مناسبی برای معرفی فرصت های سرمایه گذاری به ویژه در حوزه‌های نفت و گاز، گردشگری، حمل و نقل و بیمه و همچنین بررسی مسائل مربوط به ادغام ایران در اقتصاد جهانی خواهد بود.
به نوشته ایرنا، «ولی‌الله سیف» رئیس‌کل بانک مرکزی، «عباس عراقچی» معاون وزیر امور خارجه، «عبدالناصر همتی» رئیس‌ کل بیمه مرکزی و «ولی ضرابیه» رییس هیات‌مدیره بانک سامان سخنرانان ایرانی این رویداد خواهند بود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا