انرژی

احتمال اطفای حریق ساختمان وزارت نیرو تا ساعتی دیگر + فیلم

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به اینکه آتش‌نشانان موفق شدند به حریق در ساختمان وزارت نیرو مسلط شوند، گفت: درصد زیادی از حریق اطفا شده و شاید آخرین ساعات عملیات باشد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، مهدی داوری در مورد آخرین وضعیت اطفای حریق ساختمان وزارت نیرو در خیابان ولیعصر (عج) اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش آتش‌نشانان موفقیت‌های خوبی به دست آوردیم و آنها توانستند نفوذهای بسیار خوبی به طبقه منفی چهار داشته باشند و به حریق مسلط شوند. درصد زیادی از حریق اطفا شده است و شاید آخرین ساعات عملیات باشد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در مورد اینکه حدوداً چقدر طول می‌کشد که عملیات به پایان برسد، گفت: نمی‌توان پاسخ دقیقی داد اما پیش‌بینی من این است که یک تا یک‌ونیم ساعت دیگر عملیات به پایان برسد.

همچنین بخوانید

وی در مورد نگرانی‌هایی که درباره ریزش ساختمان وجود داشت و اینکه آیا این نگرانی برطرف شده است نیز گفت: وقتی سازه فلزی باشد، باید احتیاط‌های لازم را در نظر داشت و تا حریق کاملا اطفا پیدا نکند نمی‌توان با اطمینان کامل صحبت کرد. با توجه به اینکه حرارت مقدار زیادی کاهش پیدا کرده، اطمینان خاطر بیشتری داریم.

داوری همچنین گفت: در چند ساعت گذشته حرارت به بالای ۱۰۰ درجه نرسیده است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا