بانکبانک و بیمه

بانک قرض الحسنه مهر ایران حامی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

 

بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و با هدف صیانت از فرهنگ و هنر ملی، از آثار برگزیده یک سال تلاش سینمای ایران در سی و ششمین جشنواره فجر حمایت کرد.

 

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، سی وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر همزمان با جشن‌ های سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در سالن مرکز همایش های برج میلاد آغاز به کار کرد و تا ۲۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۶ ادامه خواهد داشت.

بانک قرض الحسنه مهر ایران با توجه به اهمیت سینما و باور به نقش آفرینی اجتماعی آن و باهدف صیانت از فرهنگ و هنر ملی، حمایت از سی و ششمین جشنواره فجر را در راستای مسئولیت های اجتماعی خود قرار داد.

جشنواره ملی فیلم فجر مهمترین جشنواره سینمایی ایران است که از سال ۱۳۶۱ در تهران برگزار شده است و تاکنون ۳۵ دوره این جشنواره توسط بنیاد سینمایی فارابی با نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده و امسال سی و ششمین دوره آن اجرا می ‌شود.

این دوره از جشنواره ملی فیلم فجر با هدف معرفی و تقدیر از آثار برگزیده یک سال تلاش سینمای ایران و اعتلای تولیدات ملی از تاریخ ۱۲ بهمن ماه طی مراسمی در سالن مرکز همایش های برج میلاد آغاز به کار کرد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا