بانکبانک و بیمه

بخشودگی و تخفیف برای بدهکاران بانک ایران زمین


بانک ایران زمین با اجرای سه طرح”طرح تعاون، تلاش یک و دو”، با رویکرد تعاملی به منظور تسهیل در باز پرداخت دیون، فرصت ویژه‌ای را برای مشتریان بانک و موسسه مولی الموحدین، فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)، براساس طرح "تعاون" مشتریان موسسه ساماندهی شده مولی الموحدین که بدهی آنها به بانک ایران زمین، منتقل شده است، می‌توانند با تسویه بدهی خود ضمن بخشودگی ۶% خسارت تاخیر تأدیه تسهیلات، از تخفیف ویژه این طرح تا پایان سال ۱۳۹۶ استفاده کنند.

در طرح "تلاش یک" مشتریانی که سقف تسهیلات دریافتی آنها تا مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال است، که در سرفصلهای مطالبات غیر جاری بانک قرار گرفته است، می‌توانند با تسویه کامل و مختومه شدن پرونده از تخفیف و بخشودگی تا سقف ۶% خسارت تاخیر تأدیه تسهیلات می توانند تا پایان سال ۱۳۹۶ استفاده کنند.
همچنین در طرح "تلاش دو" مشتریانی که سقف تسهیلات دریافتی آنها مبالغی بیش از ۵۰۰ میلیون ریال است، که در سرفصل‌های مطالبات غیر جاری قرار گرفته است، علاوه بر بهره‌مندی از بخشودگی جرائم تاخیر ۶% می توانند از تخفیفات ویژه این طرح تا پایان سال ۱۳۹۶ استفاده کنند.
مشتریان گرامی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به تمامی شعب بانک ایران زمین در سراسر کشور مراجعه و یا با شماره ۲۴۷۵۱۴۵۸ تماس حاصل فرمایند.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا