صنعتصنعت، معدن، تجارت

پیام تبریک رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به مناسبت دهه مبارک فجر

منصور معظمی رئیس هیئت عامل ایدرو در پیامی سی و نهمین سالگرد پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

همچنین بخوانید

رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در پیامی فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی را از سوی خود و به نیابت از خانواده بزرگ کارکنان سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تبریک گفت.

به گزارش آرمان اقتصادی، در این پیام آمده است: انقلاب بزرگ اسلامی ایران تحولی شگرف و انقلابی عظیم و مردمی در تاریخ بود ، حرکتی سرنوشت ساز که بر اساس تعالیم الهی ، رهبری امام خمینی (ره) و رشادت ها ، فداکاری ها و شهادت طلبی های ملتی منسجم و خداجوی و پیرو ولایت که با ایثار خون خود توانست سبب بارور شدن ارزش های معنوی و فرهنگ متعالی اسلام شود.

ایام مبارک دهه فجر و روزهای گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور اراده و عزم ملت ایران برای فرداهای بهتر و یکدلی و همراهی در جهت خواست عمومی و پایش و مراقبت دائمی از دستاوردهای آن است.

امیدوارم ایران اسلامی با عبور از تمامی دشواری ها و مشکلات، به جایگاه رفیعی که شایسته و درخور ظرفیت ها و توانمندی های ملت عزیز ایران است برسد و به ویژه در عرصه مهم و حیاتی اقتصاد که کلید توسعه در سایر حوزه ها است با مشارکت بخش های دولتی و خصوصی و تمام دلسوزان و صاحب نظران، بتواند گام های بزرگی در مسیر رشد و تعالی بردارد.

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا