بورسفرابورس

مسائل اخیر ذوب‌آهن بررسی شد

 

در جلسه اخیر فرابورس و ذوب آهن اصفهان مقرر شد در جلسات منظمی همه موارد ابهام به وجود آمده مورد بررسی دقیق قرار گرفته و با اقدامات مناسب مدیران ذوب آهن اصفهان برطرف شود.

 

به گفته معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس مقرر شد با همراهی مدیران مربوطه در شرکت ذوب‌آهن اصفهان و با استفاده از رهنمودهای سازمان بورس و اوراق بهادار، فرابورس و شرکت ذوب‌آهن اقدامات لازم را به منظور رفع ابهامات انجام دهند و با تصمیم جدی مدیران شرکت ذوب‌آهن اصفهان برای ارتقای شفافیت، بازگشایی نماد معاملاتی ذوب در کوتاه‌ترین زمان ممکن رقم بخورد.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی فرابورس ایران، محسنی با بیان اینکه خوشبختانه مدیران شرکت ذوب‌آهن اصفهان عزمی جدی و راسخ برای ارتقای سطح شفافیت اعلام کرده‌اند، عنوان کرد: قرار است در جلسات منظمی همه موارد ابهام به وجود آمده ازجمله درمورد عملکرد شرکت، وضعیت صورت‌های مالی تلفیقی، موضوع افزایش سرمایه و سایر تصمیمات شرکت که بر روند معاملات سهام نیز اثرگذار است، مورد بررسی دقیق قرار گرفته و با اقدامات مناسب مدیران ذوب آهن اصفهان برطرف شود.

معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس در پایان تاکید کرد: بدیهی است تمامی تصمیمات و اقدامات شرکت از طریق سایت کدال به عموم ذی‌نفعان منعکس می‌شود و تنها مرجع رسمی و مورد وثوق سهامداران و سرمایه‌گذاران برای کسب اطلاعات کدال خواهد بود.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا