امور زیربناییراه و ساختمان

۱۲ بهمن تغییر بنیادین در تاریخ ایران رقم زد

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۱۲ بهمن تغییر بنیادین در تاریخ ایران رقم زد، گفت: این تغییر این پیام را براى تمام جوانان سرزمین دارد که هنوز براى توسعه و رشد ایران نیاز به راه و گام‌هاى نو داریم.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،، عباس آخوندى در مراسم بزرگداشت سالروز ورود امام خمینى(ره) که در ترمینال ١ فرودگاه مهرآباد برگزار شد،ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و گرامى داشت یاد امام و شهداى انقلاب و تبریک به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر، گفت:امروز سالروز ورود حضرت امام(ره) به ایران است که یک تغییر بنیادى در تاریخ ایران را رقم زده است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: جدا از اندیشه‌اى که داریم، نمى‌توانیم منکر شویم که امروز یک آغاز تغییر بنیادین در تاریخ ایران است،روزى که مقدمات تغییر رژیم سلطنتى به نظام جمهورى را رقم زد.

وى با بیان اینکه اراده ملى با رهبرى منسجم و مقتدر توانست این تغییر را رقم بزند،‌اظهار کرد: این تغییر این پیام را براى تمام جوانان سرزمین دارد که هنوز براى توسعه و رشد ایران نیاز به راه و گام‌هاى نو داریم. جوانان ما هیچگاه خسته نشوند چراکه با راهبرى مقام معظم رهبرى و با همت جوانان ایران، ما آینده‌اى شکوفا و ایرانى اباد را در پیشرو داریم.

آخوندى اضافه کرد:به بیت امام و به همه بزرگان که در این جلسه حضور دارند خیر مقدم مى‌گویم. یاد یاران امام را گرامى مى‌دارم. در دوسال پیش میزبان مرحوم ایت الله هاشمى رفسنجانى در اینجا بودیم که در توسعه کشور نقشى بى‌بدیل داشتند. به امید اینکه همه نامى نیک از خود در این سرزمین بر جاى بگذاریم.

 

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا