بانکبانک و بیمه

ساندرو در انتظار دارندگان دستگاه های کارتخوان بانک سرمایه

شرکت تجارت الکترونیک سرمایه وابسته به بانک سرمایه به منظور ارج نهادن به پذیرندگان پایانه فروشگاهی بانک سرمایه؛ جشنواره‌ای تحت عنوان « جشنواره کارت‌خوان ۲۴ عیار » برگزار می نماید.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از اداره روابط عمومی بانک سرمایه، شرکت تجارت الکترونیک سرمایه وابسته به بانک سرمایه، همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر و آغاز سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به منظور ارج نهادن به پذیرندگان پایانه فروشگاهی بانک سرمایه؛ جشنواره‌ای تحت عنوان « جشنواره کارت‌خوان ۲۴ عیار »، از تاریخ ۱۲/۱۱/۹۶ الی ۱۲/۰۱/۹۷ در دو دوره (دوره اول از ۱۲ بهمن ۹۶ تا ۱۱ اسفند ۹۶ و دوره دوم ۱۲ اسفند ۹۶ تا تاریخ ۱۲ فروردین ۹۷) برگزار می کند.

نحوه‌ی شرکت در جشنواره :

تمام پذیرندگان پایانه فروشگاهی بانک سرمایه صرف نظر از نوع حساب متصل به کارت‌خوان، می‌توانند با افزایش تعداد تراکنش‌های خرید و همچنین افزایش معدل موجودی این‌گونه حساب‌ها با کسب حداقل ۳۰ امتیاز در قرعه کشی پایان هر دوره‌ شرکت نمایند. همچنین آن دسته از پذیرندگانی که در هر دوره حداقل امتیاز شرکت در قرعه کشی دوره ای را کسب کرده باشند، در صورت کسب ۵۰۰ امتیاز در دو دوره، در قرعه کشی نهایی این جشنواره شرکت داده می شوند.

شرایط کسب امتیاز :

  1. تعداد تراکنش خرید: هر تراکنش خرید بالای ۲۵۰.۰۰۰ ریال در هر دوره یک امتیاز (حداقل و حداکثر امتیاز جهت شرکت در قرعه کشی به ترتیب ۱۰ و ۱۰۰ امتیاز است).
  2. جمع مبلغ تراکنش خرید: هر یک میلیون ریال جمع مبالغ تراکنش‌های خرید در هر دوره یک امتیاز (حداکثر امتیاز جهت شرکت در قرعه کشی ۱۰۰ امتیاز است).
  3. معدل موجودی حساب متصل به پایانه فروشگاهی: هر ۱ میلیون ریال معدل موجودی حساب متصل به دستگاه کارت­خوان در هر دوره، یک امتیاز (حداکثر امتیاز جهت شرکت در قرعه کشی ۲۵۰ امتیاز است).

نکته مهم: تعداد شانس برنده شدن مساوی با امتیازات کسب شده است.

جوایز جشنواره:

  1. جوایز دوره‌ای جشنواره: ۴۸ عدد نیم سکه بهار آزادی (هر دوره ۲۴ نیم سکه)
  2. جایزه نهایی جشنواره : یک دستگاه خودرو ساندرو STEPWAY

زمان برگزاری قرعه کشی:

  1. زمان قرعه‌کشی دوره اول: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ تعداد ۲۴ عدد نیم سکه بهار آزادی به قید قرعه به برندگان اهدا می‌ شود.
  2. زمان قرعه‌کشی دوره دوم: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ تعداد ۲۴ عدد نیم سکه بهارآزادی به قید قرعه به برندگان اهدا می‌شود.
  3. زمان برگزاری قرعه کشی نهایی: به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع)، اول اردیبهشت ۱۳۹۷ یک دستگاه خودرو ساندرو STEPWAY طی مراسمی ویژه به قید قرعه به برنده نهایی اهدا می‌شود.

هم‌میهنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شرکت تجارت الکترونیک بانک‌ سرمایه به شماره ۸۴۲۳۵۰۰۰ تماس حاصل کرده و یا به وب سایت شرکت به آدرس http://www.tes.ir مراجعه نمایند.

    

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا